Navn til lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.080 visninger
21 svar
15 synes godt om
26. december 2016

BigHope13

ja vi har jo masser af tid, men et eller andet inden i mig har alligvel svært ved kun at sige baby og lillebror . Da vi ventede Thor i 2013 var vi meget sikre på det blev en dreng og havde kun et navn i hovedet da vi tog til kønsscanning og det var THOR

havde  forelsket mig i navnet Lauge til lillebror men det kan vi ikke bruge da der er andre i familien som har valgt det og det duer bare ikke nu

det skal ikke være 

marco

viktor

silas

adam

mathias

magnus

storm

ellers kom gerne med forslag, det må gerne klinge til Thor men det kan både være almindeligt dansk men også gerne lidt mere specielle navne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2016

merethe

Profilbillede for merethe
BigHope13 skriver:

ja vi har jo masser af tid, men et eller andet inden i mig har alligvel svært ved kun at sige baby og lillebror . Da vi ventede Thor i 2013 var vi meget sikre på det blev en dreng og havde kun et navn i hovedet da vi tog til kønsscanning og det var THOR

havde  forelsket mig i navnet Lauge til lillebror men det kan vi ikke bruge da der er andre i familien som har valgt det og det duer bare ikke nu

det skal ikke være 

marco

viktor

silas

adam

mathias

magnus

storm

ellers kom gerne med forslag, det må gerne klinge til Thor men det kan både være almindeligt dansk men også gerne lidt mere specielle navne 

Knud

Erik

Asger

Holger

Asbjørn

Anmeld Citér

26. december 2016

grinny

Jeg er helt vild med Magne

Han er faktisk søn af Thor 

Anmeld Citér

26. december 2016

FHR

26. december 2016

esioul

BigHope13 skriver:

det skal ikke være 

marco

viktor

silas

adam

mathias

magnus

storm

Thor og Storm

Thor og Theodor

Thor og Tjalfe 

Thor og Villads

Thor og Vitus

Anmeld Citér

26. december 2016

BigHope13

grinny skriver:

Jeg er helt vild med Magne

Han er faktisk søn af Thor 

Hvor sjovt du skriver det, det har vi lige siddet og snakket om og det er kradset ned på et papir med mulige navne, 

Anmeld Citér

26. december 2016

BigHope13

FHR skriver:

Loke 

Jeg er ret vild med navnet, og også derfor jeg faldt for Lauge fordi det ligger lidt derhen ad... Synes bare  min Forestilling af navnet loke er ødelagt af historien og filmene , som den onde bror

Anmeld Citér

26. december 2016

et-ønske

BigHope13 skriver:

det skal ikke være 

marco

viktor

silas

adam

mathias

magnus

storm

Min første tanke da jeg så dit opslag i denne kategori var Storm 

Anmeld Citér

26. december 2016

Carina:-)

Kender en lille dreng der hedder Pelle Thor  så Pelle er mit bud ��

Anmeld Citér

26. december 2016

FHR

BigHope13 skriver:

Jeg er ret vild med navnet, og også derfor jeg faldt for Lauge fordi det ligger lidt derhen ad... Synes bare  min Forestilling af navnet loke er ødelagt af historien og filmene , som den onde bror

Min lillebror hedder Loke, og forstår godt hvad du mener. Men min lillebror er aldrig blevet mobbet over hans navn og betydning. Tilgengæld er han ordblind og mobbet med det, men det jo noget helt andet. 

Prøv at læs lidt om nordisk mytologi, han er ikke kun "slem" 

Loke gav Freja, hendes to katte. Og tro nok også det var Loke der i sin tid, gav Thor hans hammer. 

Synes du skulle læse lidt om det, hvis I kan lide navnet. 

Jeg selv hedder Freja, lidt sjovt, men jo 

Frej er et drengenavn, og også en mulighed? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.