spjæt ved æggestokke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. december 2016

Anonym trådstarter

Hej jeg regner med at teste på fredag. men oplever spjæt ved min venstre side omkring æggestokkene oplever aldrig dette op til mens. jeg er bange for vis vi har været heldig om det så kan være udenfor livmoderen? vi havde sex den 15 men testet ikke for æl men vil tro deromkring. mens forventes fredag... kan jeg teste allerede imorgen ? eller er det for tidligt  vi vil have købt os en æl monitor for mere præcis udregning... pt har jeg kraftig gult udflåd men det lugter ikke bare voldsom mængder.. men ingen smerter når jeg tisser eller ligne? vælger anonym da min søster er herinde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2016

esioul

Anonym skriver:

Hej jeg regner med at teste på fredag. men oplever spjæt ved min venstre side omkring æggestokkene oplever aldrig dette op til mens. jeg er bange for vis vi har været heldig om det så kan være udenfor livmoderen? vi havde sex den 15 men testet ikke for æl men vil tro deromkring. mens forventes fredag... kan jeg teste allerede imorgen ? eller er det for tidligt  vi vil have købt os en æl monitor for mere præcis udregning... pt har jeg kraftig gult udflåd men det lugter ikke bare voldsom mængder.. men ingen smerter når jeg tisser eller ligne? vælger anonym da min søster er herinde 

Jeg tænkere mere en cyste på æggestokken. Det kan godt nive lidt. 

Anmeld Citér

26. december 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg tænkere mere en cyste på æggestokken. Det kan godt nive lidt. 

det niver ikke.. det mere sådan nogle små irretrerene puf.. måske bare en muskel der kramper men har været der i et par dage og temmelig irreterene følelse... 

Anmeld Citér

26. december 2016

Anonym trådstarter

ikke andre der har prøvet det ? burde jeg så kontakte lægen siden det er unormalt? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.