hvordan gør i det !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. december 2016

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

hej 

jeg skal li hører jer der har arbejde hvor i skal møde kl. 6:30 hvordan i gør med at få det til at passe med aflevering ? jeg skal nemlige til at åben der hvor jeg arbejder og luk en gang om ugen til 16:30. det tager mig så ca. 20 min i bil før jeg kan hente. min mand sejler en mdr. og er hjemme en mdr, der er ikke problem når han er hjemme men når han ikke er der ved jeg ikke hvordan jeg skal gør det... hjælpe mig lidt . 

det er nyt arbejde også skal vores pige i dagplej. vuggestue 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
libramarie12 skriver:

hej 

jeg skal li hører jer der har arbejde hvor i skal møde kl. 6:30 hvordan i gør med at få det til at passe med aflevering ? jeg skal nemlige til at åben der hvor jeg arbejder og luk en gang om ugen til 16:30. det tager mig så ca. 20 min i bil før jeg kan hente. min mand sejler en mdr. og er hjemme en mdr, der er ikke problem når han er hjemme men når han ikke er der ved jeg ikke hvordan jeg skal gør det... hjælpe mig lidt . 

det er nyt arbejde også skal vores pige i dagplej. vuggestue 

Har I nogle bedsteforældre der kan aflevere og hente disse dage? 

Anmeld Citér

25. december 2016

libramarie12

mor:) skriver:

Har I nogle bedsteforældre der kan aflevere og hente disse dage? 

jeg håber lidt på min mor kan hjælpe. jeg er bare bange for det flader sådan det er de dage hvor hun har langt eller tidligt på arbejde. hun bor ca. 1 time væk 

Anmeld Citér

25. december 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Kan du evt alliere dig med en veninde eller en med-mor eller -far fra vuggestuen , som kan aflevere dit barn (sammen med deres eget), når det er kritisk?

Anmeld Citér

25. december 2016

libramarie12

PUHK skriver:

Kan du evt alliere dig med en veninde eller en med-mor eller -far fra vuggestuen , som kan aflevere dit barn (sammen med deres eget), når det er kritisk?

jo men hvordan tager men li sådan en snak. 

Anmeld Citér

25. december 2016

2721

Hvad med at finde en ung pige/dreng eller bonus bedste?

Anmeld Citér

25. december 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Som jeg læser ser får du et problem 2 gange om uden hver anden måned. Der må du finde en fast løsning enten barnepige eller andre arbejdstider. 

Det findes online sider hvor man kan søge efter barnepiger ellers prøv i din datters vuggestue. Jeg tror ikke medforældrw kan hjælpe aå tit. 

Anmeld Citér

25. december 2016

Panther

Profilbillede for Panther
libramarie12 skriver:

jo men hvordan tager men li sådan en snak. 

Er der ikke nogen af forældrene, du klikker godt med og/eller bor tæt på dig selv? Det er vel ikke to gange om ugen, som en anden skriver, hvis din mor kan tage nogle af gangene.. Og til gengæld kan du jo tilbyde at hente deres barn tilsvarende gange..

Anmeld Citér

26. december 2016

De3Guldklumper

libramarie12 skriver:

jeg håber lidt på min mor kan hjælpe. jeg er bare bange for det flader sådan det er de dage hvor hun har langt eller tidligt på arbejde. hun bor ca. 1 time væk 

Hvis du har mulighed for at din mor kan hjælpe så vil jeg tage en snak med jobbet om, om du kunne få dine åbne/lukke dage lagt sådan at det passer med de dage din mor har mulighed for at hjælpe dig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.