kalorieberegningsprogrammer/sider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. oktober 2009

Susan1978

Hvilke findes og hvilke er bedst..?  og billigst.. ? 

har luret lidt på helsevagten... der kan man få en try out i en uge og derefter koster det så 35 om måneden for den lille udgave, men jeg synes fx ikke at alle madvarer findes ....  

nogen der bruger sådanne sider og har held med det?

lad mig høre hvad i siger.

jeg har aldrig talt kcal, da jeg altid har tænkt at det bare er for uoverskueligt.. men omvendt har jeg talt point med vægtvogterne..  så same same eller?

Helse vagten siger til mig at jeg max må få 1360 kcal om dagen... passer det meget godt eller?

Susan som for pokker snart må igang med det projekt "tabe kilo.."   jeg har 31 uger til at tabe 10 kg.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

Mutti2B

Prøv www.madlog.dk. Den har jeg været super glad for. Der kan du også selv taste madvarer ind, hvis de mangler i systemet.

Anmeld

4. oktober 2009

cille22

ja jeg siger også madlog, det er en super side, der er nem og overskuelig...

hilsen cecilie

Anmeld

4. oktober 2009

Susan1978

er der nogen af jer der har haft held med at bruge det?

Anmeld

4. oktober 2009

Smukkert

Susan1978 skriver:

er der nogen af jer der har haft held med at bruge det?

Jeg bruger madlog. Kan varmt anbefales.. Har tabt omkring 5kg siden d. 4 sep - og jeg er samtidigt gravid.

Anmeld

5. oktober 2009

Susan1978

T231109 skriver:

<br /> <br /> Jeg bruger madlog. Kan varmt anbefales.. Har tabt omkring 5kg siden d. 4 sep - og jeg er samtidigt gravid.

Årh det er flot.

jeg har meldt mig ind nu, så nu er det bare med at komme igang.

jeg må få 1349 kcal om dagen, det er ik meget er det? 

Anmeld

5. oktober 2009

ivfmarie

Susan1978 skriver:

Årh det er flot.

jeg har meldt mig ind nu, så nu er det bare med at komme igang.

jeg må få 1349 kcal om dagen, det er ik meget er det? 

Hvis du fordeler dine kalorier fornuftigt, så kan du spise meget for 13-1400 kcal.

Jeg snød altså lidt da jeg var på madlog.. jeg tillod mig at spise 4 stykker frugt "gratis" hver dag - ellers synes jeg at man bliver "straffet" for meget for at spise 6 om dagen.
Men prøv dig nu frem i en måneds tid, og se om ikke du hurtigt finder stilen, jeg var i hvertfald glad for det!

Marie

Anmeld

5. oktober 2009

Susan1978

ivfmarie skriver:

Hvis du fordeler dine kalorier fornuftigt, så kan du spise meget for 13-1400 kcal.

Jeg snød altså lidt da jeg var på madlog.. jeg tillod mig at spise 4 stykker frugt "gratis" hver dag - ellers synes jeg at man bliver "straffet" for meget for at spise 6 om dagen.
Men prøv dig nu frem i en måneds tid, og se om ikke du hurtigt finder stilen, jeg var i hvertfald glad for det!

Marie

ja jeg tror også jeg vil tillade mig lidt "gratis frugt" som du skriver, for på arbejdet har vi gratis frugtordning og der kan da godt lige ryge et stk melon eller andet  ned i forbi farten..

Anmeld

5. oktober 2009

Smukkert

Susan1978 skriver:

ja jeg tror også jeg vil tillade mig lidt "gratis frugt" som du skriver, for på arbejdet har vi gratis frugtordning og der kan da godt lige ryge et stk melon eller andet  ned i forbi farten..

Husk, det er kun dig selv du snyder. Hvis jeg var dig tastede jeg ALT ind - også når du falder i og spiser usundt.
Du kan sætte dit vægttab til kun et ½kg om ugen, hvis du gerne vil have lidt flere kcal at spille med.

Anmeld

5. oktober 2009

Susan1978

T231109 skriver:

Husk, det er kun dig selv du snyder. Hvis jeg var dig tastede jeg ALT ind - også når du falder i og spiser usundt.
Du kan sætte dit vægttab til kun et ½kg om ugen, hvis du gerne vil have lidt flere kcal at spille med.

står skam allerede til ½ kg om ugen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.