Jule-ynk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.644 visninger
8 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. december 2016

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette, have lidt luft, tror jeg... mine veninder skal ikke udsættes for det her ynk... 

Jeg har en dejlig dreng der i år fejrer julen hos hans far, hvilket selvf sætter en dæmper på juleglæden - ja, han tog afsted igår og igår aftes havde jeg pillet alt julepynt og træet ned... 

Jeg har ingen familie, min mor døde da jeg var barn, det samme gjorde min bror og min mormor - min farmor døde da jeg var 10, min farfar da jeg var 27 og min far da jeg var 29... Jeg har 2 (halv)søstre, den ene har skåret mig fra og den anden (de er helsøstre) har ligesom lidt fulgt hende og kontakten er der ikke rigtigt... 

Jeg plejer at holde jul med mine tidligere svigerforældre(ikke min søns bedsteforældre) og deres børn, men i år har jeg nu ligget syg i halvanden uge og kommer ingen steder... og kan godt mærke at ensomheden og sorgen rammer... 

Jeg har en sød kæreste der er taget til den anden ende af landet i 6 dage for at holde jul med hans familie, jeg var inviteret med, men jeg har pænt takket nej - både fordi jeg ville mangle en til at passe mine hunde, og fordi jeg slet og ret ikke magtede det efter nogle hårde måneder... min kæreste og jeg fandt hans mor død for 3 måneder siden og jeg ved at denne jul bliver rigtig svær for ham og den dårlige samvittighed rammer mig, men var jeg taget med ham var jeg blevet skubbet over grænsen for hvad mit mentale helbred kan holde til. 

Jeg glæder mig til 2017 og hverdagen begynder igen   

Andre end mig der glæder sig til hverdagen rammer igen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2016

L-Mortil3

Føj for pokker! Det var da virkelig også noget af en omgang! Stort kram til dig!! Sæt en god film på , et glas rødvin og forkæl dig selv! Det har du sørme fortjent!!

Jeg synes julen er hyggelig, men jeg må indrømme at jeg også glæder mig til hverdagen kører igen! 

Anmeld Citér

24. december 2016

Anonym trådstarter

L-Mortil3 skriver:

Føj for pokker! Det var da virkelig også noget af en omgang! Stort kram til dig!! Sæt en god film på , et glas rødvin og forkæl dig selv! Det har du sørme fortjent!!

Jeg synes julen er hyggelig, men jeg må indrømme at jeg også glæder mig til hverdagen kører igen! 

Tak fordi du læste og svarede, nogle gange er det rart at blive hørt i sit ynk 

Jeg håber dig og din familie får en dejlig jul med alt hvad der hører med 

Anmeld Citér

24. december 2016

Lallepigen

Vil bare lige sende dig et stooooort kram!  

Det lyder hårdt. Men få det bedste ud af det og FORKÆL dig selv. Sørg for noget lækkert mad, en masse guf og hyg dig med noget godt i tv og nyd roen! Nyd at du ikke skal knokle og indfri en masse forventninger men bare kan slappe af!

Jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul og en masse held, lys og kærlighed i det nye år. 

Knus 

Anmeld Citér

24. december 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette, have lidt luft, tror jeg... mine veninder skal ikke udsættes for det her ynk... 

Jeg har en dejlig dreng der i år fejrer julen hos hans far, hvilket selvf sætter en dæmper på juleglæden - ja, han tog afsted igår og igår aftes havde jeg pillet alt julepynt og træet ned... 

Jeg har ingen familie, min mor døde da jeg var barn, det samme gjorde min bror og min mormor - min farmor døde da jeg var 10, min farfar da jeg var 27 og min far da jeg var 29... Jeg har 2 (halv)søstre, den ene har skåret mig fra og den anden (de er helsøstre) har ligesom lidt fulgt hende og kontakten er der ikke rigtigt... 

Jeg plejer at holde jul med mine tidligere svigerforældre(ikke min søns bedsteforældre) og deres børn, men i år har jeg nu ligget syg i halvanden uge og kommer ingen steder... og kan godt mærke at ensomheden og sorgen rammer... 

Jeg har en sød kæreste der er taget til den anden ende af landet i 6 dage for at holde jul med hans familie, jeg var inviteret med, men jeg har pænt takket nej - både fordi jeg ville mangle en til at passe mine hunde, og fordi jeg slet og ret ikke magtede det efter nogle hårde måneder... min kæreste og jeg fandt hans mor død for 3 måneder siden og jeg ved at denne jul bliver rigtig svær for ham og den dårlige samvittighed rammer mig, men var jeg taget med ham var jeg blevet skubbet over grænsen for hvad mit mentale helbred kan holde til. 

Jeg glæder mig til 2017 og hverdagen begynder igen   

Andre end mig der glæder sig til hverdagen rammer igen? 

Synes ikke du skal kalde det ynk. Ynker man er man ynkelig og man er kun ynkelig hvis man tuder over bagateller hvilket du bestemt ikke gør. 

Kæmpe knus til dig. Som en anden siger. Så et glas vin og en god film og put mig under dynen i sofaen med hundene. 

Anmeld Citér

24. december 2016

NasimG

Kæmpe kram til dig �� ønsker dig en dejlig dag trods ensomheden 

Anmeld Citér

24. december 2016

2721

Kæmpe kram

Anmeld Citér

24. december 2016

Snoopy77

Jeg glæder mig også til hverdagen starter igen 

Anmeld Citér

29. december 2016

L-Mortil3

Jeg har sådan tænkt på dig julen over 

Hvordan går det nu ? Klar til nytår med lidt mere energi?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.