Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette, have lidt luft, tror jeg... mine veninder skal ikke udsættes for det her ynk...
Jeg har en dejlig dreng der i år fejrer julen hos hans far, hvilket selvf sætter en dæmper på juleglæden - ja, han tog afsted igår og igår aftes havde jeg pillet alt julepynt og træet ned...
Jeg har ingen familie, min mor døde da jeg var barn, det samme gjorde min bror og min mormor - min farmor døde da jeg var 10, min farfar da jeg var 27 og min far da jeg var 29... Jeg har 2 (halv)søstre, den ene har skåret mig fra og den anden (de er helsøstre) har ligesom lidt fulgt hende og kontakten er der ikke rigtigt...
Jeg plejer at holde jul med mine tidligere svigerforældre(ikke min søns bedsteforældre) og deres børn, men i år har jeg nu ligget syg i halvanden uge og kommer ingen steder... og kan godt mærke at ensomheden og sorgen rammer...
Jeg har en sød kæreste der er taget til den anden ende af landet i 6 dage for at holde jul med hans familie, jeg var inviteret med, men jeg har pænt takket nej - både fordi jeg ville mangle en til at passe mine hunde, og fordi jeg slet og ret ikke magtede det efter nogle hårde måneder... min kæreste og jeg fandt hans mor død for 3 måneder siden og jeg ved at denne jul bliver rigtig svær for ham og den dårlige samvittighed rammer mig, men var jeg taget med ham var jeg blevet skubbet over grænsen for hvad mit mentale helbred kan holde til.
Jeg glæder mig til 2017 og hverdagen begynder igen
Andre end mig der glæder sig til hverdagen rammer igen?
Anmeld
Citér