P-pillen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
3 svar
1 synes godt om
22. december 2016

Aprilbaby2015

Hm.. jeg har nu brugt p-piller i alverdens tid. Har 1 dreng på 20 mdr. 

Jeg stoppede i søndags. Det er min ugelige puase... skal starte igen på mandag.!

min mens er stadig ikke kommet... og det sker hver gang... men.!! 2 gange har jeg haft voldsomme kramper og smerter og styrblødning... og der er har været kæmpe klumper i bind og toilet.... 

er det cyster eller.? 

Er min cyklus helt fuck op eller.? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Minapril2015 skriver:

Hm.. jeg har nu brugt p-piller i alverdens tid. Har 1 dreng på 20 mdr. 

Jeg stoppede i søndags. Det er min ugelige puase... skal starte igen på mandag.!

min mens er stadig ikke kommet... og det sker hver gang... men.!! 2 gange har jeg haft voldsomme kramper og smerter og styrblødning... og der er har været kæmpe klumper i bind og toilet.... 

er det cyster eller.? 

Er min cyklus helt fuck op eller.? 

Jeg ved ikke hvad det kan være, men jeg ville nok tage et smut forbi lægen med det du beskriver. 

Anmeld Citér

23. december 2016

B&J

Jeg ville smutte til lægen jeg har dog været på mine i 14år og altid har jeg kramper smerter og hovedpine og ondt alle steder men jeg bløder dog hvergang men kun i 3 dage. Og bløder rigtig meget men ens krop kan godt stoppe engang i mellem. Men jeg ville nu stadig tage en snak med lægen kan være du skal holde en pause med de p-pille eller få nogle andre 

Anmeld Citér

27. december 2016

Aprilbaby2015

B&J skriver:

Jeg ville smutte til lægen jeg har dog været på mine i 14år og altid har jeg kramper smerter og hovedpine og ondt alle steder men jeg bløder dog hvergang men kun i 3 dage. Og bløder rigtig meget men ens krop kan godt stoppe engang i mellem. Men jeg ville nu stadig tage en snak med lægen kan være du skal holde en pause med de p-pille eller få nogle andre 

pauser blir til babyer hjemme hos os  

ja men må vel lige forbi lægen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.