Det er sgu for underligt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.786 visninger
22 svar
0 synes godt om
9. april 2008

3rollinger

Jeg hoerte denne nyhed kort igaar i nyhederne. Det er sgu for underligt. Og saa er jeg da ligeglad om de ikke har kontakt i 30 aar. +o(

http://jp.dk/timeout/article1312644.ece

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2008

SaNiNa

som du siger trine: Og saa er jeg da ligeglad om de ikke har kontakt i 30 aar.

De er stadig far og datter (ad syntes virkelig det er ja ulækkert er ikke nok så over klamt)

Anmeld

9. april 2008

H+S Skjolgborg.

ULÆKKERT....

Anmeld

9. april 2008

Pia.

Det er ikke bare underligt det er sygt.... AD+o( - stakkels børn der skal vokse op i den familie... det er slet ikke okay... :(

Anmeld

9. april 2008

Loggidut

puuuh, det der er bare for klamt...og stakkels barn, hvordan pokker skal det kunne forholde sig til det senere?

og hvem er det der skal sørge for de ikke har sex sammen? sidder der mon nogen på deres sengekant? aj det er for klamt...sorry, her må jeg stå af! +o(

Anmeld

9. april 2008

3rollinger

Ja, selvfoelgelig vil de da have sex sammen, det kan ingen da kontrollere. Men de kan i det mindste ikke faa flere boern sammen for saa er det vel ligesom bevist at de har haft sex.

Men hun har jo ogsaa boern i forvejen og deres stedfar er saa samtidig deres morfar. I interviewet tog teenageren det paent, men hun bliver da helt sikkert drillet for vildt nu dette kommer ud i offentligheden. Og ligeledes hendes lillebror.

Der var ogsaa et soeskendepar der var par. Det er ogsaa for underligt, men dog mindre end det andet. Isaer fordi de kun var halvsoeskende. Og i Tyskland har jeg hoert om et par som ovenikoebet laver boern paa samlebaand og alle handicappede.

De siger at det sker meget mere end vi lige tror!! Vaelger at fortsaette med at tro at det er meget isolerede tilfaelde. Puha, hvis jeg taenker paa et forhold til min bror eller min far +o(+o(+o(

Anmeld

9. april 2008

Ann-Louise

ja man kan jo kun undre sig over, hvad der sker i hovedet på disse mennesker... er rystet!!! tænk at de er så egoistiske, at de kun tænker på deres egen behov...og ikke ser ud over deres næsetip og rundt på deres nærmeste.. fy føj siger jeg bare

Anmeld

9. april 2008

Kristina V

+o(8(+o(8(

Anmeld

9. april 2008

MorCamilla

Helt ærlig... Hvad er det for en syg verden vi lever i...(?)
At de elsker hinanden og gerne vil leve sammen, må de selv rode med, men at de fåe et bare sammen, det er da for underligt - stakkels barn når hun bliver større og skal høre at hendes far faktisk er hendes bedstefar...+o(

Anmeld

9. april 2008

Nadi

Det er nemlig mega sygt!!! Der er seriøst noget galt oppe i hovederne med dem begge to når de ikke kan se noget forkert i det de gør +o(

Jeg væmmes!!!

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.