Dragt til at sove i.

Spring til sidste ulĂŠste indlĂŠg
FÞlg denne trÄd

2.869 visninger
8 svar
2 synes godt om
22. december 2016

rebella

Hejsa ��

Jeg er pĂ„ jagt efter en dragt som min datter kan sove i nĂ„r hun er i vuggestue hvor hun sover udendĂžrs. Hun har en fleecedragt og fleecetrĂžje pĂ„ og sover med dyne og tĂŠppe pĂ„.  Alligevel siger de at hun er kold nĂ„r de tager hende op. Jeg synes ikke at hun skal sove i flyverdragt og vil gerne have at dragten er Ă„ndbar, sĂ„ hun ikke bliver helt fugtig. Jeg er i tvivl om en termodragt er et dĂ„rligt valg? 

Jeg vil meget gerne hĂžre hvad I har af erfaringer og forslag 

Anmeld Citér

KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn

Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är

Priser fra 149 kr.

22. december 2016

Kattha

rebella skriver:

Hejsa ��

Jeg er pĂ„ jagt efter en dragt som min datter kan sove i nĂ„r hun er i vuggestue hvor hun sover udendĂžrs. Hun har en fleecedragt og fleecetrĂžje pĂ„ og sover med dyne og tĂŠppe pĂ„.  Alligevel siger de at hun er kold nĂ„r de tager hende op. Jeg synes ikke at hun skal sove i flyverdragt og vil gerne have at dragten er Ă„ndbar, sĂ„ hun ikke bliver helt fugtig. Jeg er i tvivl om en termodragt er et dĂ„rligt valg? 

Jeg ville give mit barn en ulddragt pÄ, og noget tyndt termo ovetÞj, og med bomuld trÞje indeunder. Ville i hvert gÄ vÊk fra fleece, det er jo bare polyester. Men mÄske er det bare mig, jeg bryder mig i hvert fald ikke sÄ meget om plastik stof, synes man kommer til at svede og fryse samtidig.

Anmeld Citér

22. december 2016

Beem82

PrĂŠcis, en ulddragt er sagen! Joha og Mikline laver nogen lĂŠkre slags. 

Dog bruger vi lige nu Hummels fleecedragt, den er sÄ lÊkker blÞd og lilleA er dejlig varm nÄr hun kommer ind pÄ trods af frostvejr.

Anmeld Citér

22. december 2016

rebella

1. Jeg synes bare at jeg har hĂžrt at uld er bedst at have inderst? Jeg er heller ikke sĂ„ meget 1til plastiktĂžj, men det er noget hun har fĂ„et af farmor og ja sĂ„ kan man jo lige sĂ„ godt bruge det. 

Anmeld Citér

22. december 2016

Venterpålillesøster

Ellers er hummels termodragter altsĂ„ ogsĂ„ rigtig dejlige  de er forede og har aldrig haft kolde bĂžrn 

Anmeld Citér

22. december 2016

rebella

VenterpÄlillesÞster skriver:

Ellers er hummels termodragter altsĂ„ ogsĂ„ rigtig dejlige  de er forede og har aldrig haft kolde bĂžrn 

Men er de Ändbare nok? Har du et link?

Anmeld Citér

22. december 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skĂžnne pige D. 9/1-20 kom lillesĂžster
rebella skriver:

Hejsa ��

Jeg vil altid anbefale uld til at sove i. - Eller bare uld generelt. 

UldundertĂžj  under det almindelige tĂžj og en ulddragt til nĂ„r hun sover.

Min datter gĂ„r pt i undertĂžj af uld og bambus, som begge dele er fantatisk til at regulere temperatur og transporterer sveden vĂŠk fra kroppen, hvis man bliver varm. 

Anmeld Citér

22. december 2016

Venterpålillesøster

rebella skriver:

Men er de Ändbare nok? Har du et link?

https://www.stylepit.dk/hummel-fashion-lilla-chano-suit-aw16-293149-92?gclid=Cj0KEQiAkO7CBRDeqJ_ahuiPrtEBEiQAbYupJdkm84MxQXG9mPofqal7cY9yl1jI5anKNjiSzZ_pO50aAvoa8P8HAQ

Man kan ogsĂ„ vĂŠre heldig og finde dem brugt pĂ„ trendsales..  De er godt nok i 100 % polyester, men de er sĂ„ dejlig varme og man behĂžver ikke give dem mange lag pĂ„.

Anmeld Citér

22. december 2016

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ĂŠndrede mit verden til paradis

Hejsa ��

PrÞv med en ulddragt. De for sÄdan en dejlig jÊvn og helt perfekt reguleret temperatur i dem.

min har Joha uldbody uden ĂŠrmer, alm tĂžj og Bekids uldkĂžredragt uld hue og uld futter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

GĂ„ til forsiden

Gratis eksperthjĂŠlp

Det er gratis at sĂžge hjĂŠlp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.