Anonym skriver:
Jeg har brug for at være anonym, i dette opslag.
Min kæreste og jeg vil gerne giftes. Vi har i det daglige en ok økonomi, men ca 1000-3000 kr at sætte til sidde hver måned.
Vi har begge små familier. Vi har sat gæstelisten til ca 35 personer, inkl. Venner.
Vi vil enten leje et forsamlingshus eller låne min fars værksted.
Men hvor skal man bestille mad fra på fyn? Til overkommelig pris, og samtidig er godt?
Hvor meget skal vi budgetter til bordpynt?
Drikkevarer?
Brudgoms tøj?
Brudekjole, enten brugt eller en sidste års kollektion str ca 40.
Fotograf? Min veninde har før interesseret sig for dette,men ikke på prof. Plan. Hvad koster det?
Er der andet vi skal budgettere?
Vi vil gerne holde det lidt nede i pris, men samtidig en dag vi altid vil huske og mindes med glæde.
Håber på hjæææælp og gode input

Vi skal giftes til sommer og har en gæsteliste på 50. Vi havde først tænkt at leje forsamlingshus, men når alt blev regnet efter var det stort set ligeså dyrt at leje forsamlingshus og bestille mad osv osv. som det var at holde det på en restaurant, så vi valgte det sidste og skal give omkring 35.000 inkl. ALT. Velkomstdrink, kage, bordpynt, uddannet personale, service, 3 retters menu, natmad, småkager og så er øl, vin, sodavand og spiritus til kaffen ad libitum. Rigtig fornuftig pris, og så kender vi præcis den nøjagtige pris. Det ville jeg evt. undersøge.
Brudekjolen kan du købe i Lilly, de har meget billige kjoler, hvis du bare vælger sidste års kollektion
Fotograf har jeg spurgt en god bekendt om hun vil tage billeder fra start til slut og det får hun 1500 kr. for + en kuvert selvfølgelig. Hun er amatør fotogtaf, men er super dygtig. Nægter at give flere tusinde for en fotogtaf.
I kan også gå en helt anden boldgade og lave et sammenskudsgilde. Det er blevet ret hipt, og tror det er super hyggeligt og uformelt
Så skal gæsterne så bare ikke have gave med.