Erfaringer med Bugaboo og Emmaljunga Duo Edge Comb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
7 svar
2 synes godt om
19. december 2016

Milalas

Kære alle. 

Vi skal have en baby til slut marts og kan simpelthen ikke beslutte os for om vi skal vælge Bugaboo eller Emmaljunga.

Jeg er meget interesseret i erfaringer fra jer, både de gode og dårlige med begge vogne.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2016

Billefamilie

Milalas skriver:

Kære alle. 

Vi skal have en baby til slut marts og kan simpelthen ikke beslutte os for om vi skal vælge Bugaboo eller Emmaljunga.

Jeg er meget interesseret i erfaringer fra jer, både de gode og dårlige med begge vogne.

Har ikke selv haft nogle af vognene, men min søster har en bugaboo buffalo tror jeg modellen hedder. Hun har været glad for den, men hun har været irriteret over at klapvognsdelen ikke kan ligges helt ned. Hendes barn er for lang til barnevognsdelen så han kan ikke ligge i den 

Anmeld Citér

19. december 2016

Billefamilie

Milalas skriver:

Kære alle. 

Har ikke selv haft nogle af vognene, men min søster har en bugaboo buffalo tror jeg modellen hedder. Hun har været glad for den, men hun har været irriteret over at klapvognsdelen ikke kan ligges helt ned. Hendes barn er for lang til barnevognsdelen så han kan ikke ligge i den 

Anmeld Citér

19. december 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

De kan mange af de samme ting, tænker jeg. Vi har en emmaljunga og har været meget tilfredse med den. Den har fungeret upåklageligt i to år og skal nu bruges til nr. 2.

Nogle af vores venner har Bugaboo'en, og de har også været meget tilfredse med dem. Klapvognsdelene er ret forskellige, så det skal i måske kigge efter, hvad I bedst kan lide. Men ellers skal I nok bare lytte til jeres mavefornemmelse. Hvilken vogn vil I helst trille afsted med? 

Anmeld Citér

19. december 2016

Monski

Milalas skriver:

Kære alle. 

Vi havde emmaljunga edge duo combi, til den yngste. Den har en småt liggemål og vores dreng var stor så vi var nødt til at tage klapvognsdelen i brug ret tidligt. Klapvognsdelen kan ikke ligges fladt ned. Endten er den lidt rejst ellers ligger hovedet nærmest nedad i forhold til kroppen. Vi vælger den ikke hvis der skulle blive en næste gang 

Anmeld Citér

20. december 2016

Milalas

Morogbarn skriver:

De kan mange af de samme ting, tænker jeg. Vi har en emmaljunga og har været meget tilfredse med den. Den har fungeret upåklageligt i to år og skal nu bruges til nr. 2.

Nogle af vores venner har Bugaboo'en, og de har også været meget tilfredse med dem. Klapvognsdelene er ret forskellige, så det skal i måske kigge efter, hvad I bedst kan lide. Men ellers skal I nok bare lytte til jeres mavefornemmelse. Hvilken vogn vil I helst trille afsted med? 

Jamen det er præcis det der er svært at bestemme sig for. Jeg er glad for Emmaljunga i barnevognsdel men i klapvognsdelen synes jeg den er en smule stor i det ifht Bugaboo'en. Tilgengæld så synes jeg at det virker til at barnet ligger mere sikkert og beskyttet i Emmaljungaen. 

Anmeld Citér

20. december 2016

Milalas

Monski skriver:

Vi havde emmaljunga edge duo combi, til den yngste. Den har en småt liggemål og vores dreng var stor så vi var nødt til at tage klapvognsdelen i brug ret tidligt. Klapvognsdelen kan ikke ligges fladt ned. Endten er den lidt rejst ellers ligger hovedet nærmest nedad i forhold til kroppen. Vi vælger den ikke hvis der skulle blive en næste gang 

Det var mystisk for sælgeren fortalte os at man netop kunne lægge ryggen helt ned? 

Hvor gammel var jeres søn da I måtte skifte? 

Anmeld Citér

28. december 2016

Milalas

Er der slet ikke flere der har erfaringer? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.