"Børnesikret" maling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. december 2016

Christoffer Kaspersen

Kære Baby.dk

Jeg har, for blot 14 dage siden, fået mit første barn sammen med min udkårne. Vi er nu godt i gang med hele "børnesikringsprocessen" og vil gerne male barneværelset. 

Mit spørgsmål til jer går på om der er nogle bestemte typer maling man bør undgå? Her tænker jeg primært på dampene og lignende, som børn muligvis kunne reagere anderledes end os voksne. 

Vi har i øvrigt intet imod at betale en fagmand for at få værelset malet hvis det bliver nødvendigt, da vi har ganske travlt med den nye hverdag i forvejen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2016

Asbear

Kan udmærket godt forstå din bekymring og umiddelbart så har i intet at skulle frygte... Med det sagt er jeg ikke ekspert på området og fik selv min bror til at male vores barneværelse.

Hvis du til gengæld leder efter en fagmand, da hverdagen godt kan være lidt hektisk, så har jeg læst en del artikler om en onlineportal malertilbud.dk hvor du helt sikkert kan finde noget for dig

Men har dog selv tænkt at hvis man benytter vandbaseret og miljøvenlig maling så er man på den sikre side, hvad siger i resten af baby.dk?

Anmeld Citér

18. december 2016

alenemor42

Ganske almindelig vandbaseret maling er ufarlig 

Ellers skulle man jo male hele huset om når man fik børn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.