PKS - hvilket hospital og hvilke ugedage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
3 svar
7 synes godt om
17. december 2016

En til?

Hejsa. 

Ok, indrømmet: Er meget tidligt ude, da jeg ikke engang er gravid endnu, men har tænkt meget på dette, så håber, I vil hjælpe mig:

Hvis jeg er så heldig at blive gravid igen, så skal jeg have planlagt KS, da jeg har haft to (det ene MEGET) akutte KS bag mig. 

Jeg har tidligere født på Riget, men er nu i tvivl, om der er et andet hospital, der er bedre til PKS? 

Det kan være Hillerød, Herlev, Hvidovre eller Riget. 

Er der i øvrigt nogen, der ved, hvilke ugedage, de forskellige foretager PKS?

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2016

Falk43

Vil  blot skrive at jeg tror ikke du får lov til at vælge mellem hele regionen .. hvor du vil have dit pks lavet .. prøv at brug tiden på noget andet ( kærligt ment ) du er ikke engang gravid endnu ..

Anmeld Citér

17. december 2016

GrønStjerne

Der er meget travlt i regionen, så du får højest sandsynligt ikke lov at vælge, frit sygehusvalg eller ej.

Når det så er sagt, er det ikke sikkert du hører til Riget endnu, der er rykket rundt på hvor man hører til i de senere år.'

Jeg har fået to pks på Hvidovre, og hvis du ender der, er du i hvert fald i gode hænder. De har (så vidt vides ud fra gl. info) kejsersnit dage man/ons/fre.

Anmeld Citér

17. december 2016

En til?

Falk43 skriver:

Vil  blot skrive at jeg tror ikke du får lov til at vælge mellem hele regionen .. hvor du vil have dit pks lavet .. prøv at brug tiden på noget andet ( kærligt ment ) du er ikke engang gravid endnu ..

Tak for svar. 

Jeg har selvfølgelig ikke fået givet alle detaljer med tidligere, men kan sige, at jeg umiddelbart hører til Herlev, men pga tidligere forløb uden problemer kan komme til Riget. De øvrige steder er jeg ikke klar over, om jeg vil få mulighed for at komme til... 

Jeg har to børn i forvejen, og her blev jeg gravid i sekundet, vi planlagde det, så jeg har en stærk formodning om, at jeg også nok skal blive gravid denne gang 

Jeg er glad for tal og datoer, og synes blot det er sjovt at kigge på hvilke datoer, der kunne blive mulige for mit næste planlagte KS 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.