Ideer til et tømmermænds kit til manden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.037 visninger
15 svar
7 synes godt om
16. december 2016

Mamalou

Hej med jer

Min kæreste skal til julefrokost i aften og da resten af familien ikke er hjemme i morgen vil jeg lave et lille tømmermændskit til ham. 

Har I nogle gode ideer til hvad jeg skal komme i? Udover Chips, cola og treo? 

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mamalou skriver:

Hej med jer

Min kæreste skal til julefrokost i aften og da resten af familien ikke er hjemme i morgen vil jeg lave et lille tømmermændskit til ham. 

På forhånd tak

Vaaaaaand, masser af vand.

Og hans absolut farvorit fastfood. - Det eneste jeg kan/gider at spise når jeg har været i byen det er en kebab durum eller McD nuggets med pomfritter. Alt andet er bare no-go

Anmeld Citér

16. december 2016

Sprit25

Ih hvor er du sød <3 Jeg tror bare selve det at du tænker så langt at lave et tømmermandskit <3

Men for mig er det chips og cola! Medmindre jeg har drukket whiskey og cola dagen før

Anmeld Citér

16. december 2016

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

salt lakrids  ��

Anmeld Citér

16. december 2016

A. Nonymsen

Mamalou skriver:

Hej med jer

På forhånd tak

Jeg ville nok ligge 200kr og en flyer fra den lokale pizzamand til ham, så skal han bare ringe efter maden

Anmeld Citér

16. december 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Mamalou skriver:

Hej med jer

På forhånd tak

fantastisk sød idé :)

jeg vil sige noget salt, og noget sødt og noget der er behageligt hvis det skulle komme op igen ;)

måske hans yndlingsfilm så han kan slappe af med den? :)

Anmeld Citér

16. december 2016

CarinaSB

Mamalou skriver:

Hej med jer

På forhånd tak

For mit vedkommende så er cacao bare nr 1 når jeg har tømmermænd og så salt lakrids .. :)

Anmeld Citér

16. december 2016

Mamalou

MummiT skriver:

Vaaaaaand, masser af vand.

Og hans absolut farvorit fastfood. - Det eneste jeg kan/gider at spise når jeg har været i byen det er en kebab durum eller McD nuggets med pomfritter. Alt andet er bare no-go

Overvejede også om jeg kunne komme afsted med noget fast food på en eller anden måde, men  min fantasi gik ikke længere end til at ligge en flyer fra pizzeriaet. Den blev lagt sammen med treo, masser af Chips, dip, cola og snoller - og selvfølgelig treo  

Anmeld Citér

16. december 2016

Mamalou

Sprit25 skriver:

Ih hvor er du sød <3 Jeg tror bare selve det at du tænker så langt at lave et tømmermandskit <3

Men for mig er det chips og cola! Medmindre jeg har drukket whiskey og cola dagen før

Tak

Det blev til masser af Chips, dip, cola og snoller - og selvfølgelig treo Sammen med en flyer fra den lokale pizzaria. 

Anmeld Citér

16. december 2016

Mamalou

A. Nonymsen skriver:

Jeg ville nok ligge 200kr og en flyer fra den lokale pizzamand til ham, så skal han bare ringe efter maden

Det var også en god idé. Hvorfor tænkte jeg ikke på det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.