Hjææælp spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2016

Anonym trådstarter

Hjælp damer.

- jeg er ca 4+6, og i går endte jeg på skadestuen (hvor de ikke ville scanne på grund af det er for tidligt) jeg blødte frisk blod (meget lidt) og det stoppede indenfor 1 time. Jeg oplevede INGEN smerter. I dag har jeg haft lidt brunt blod, ikke blødt det ud, men noget der har siddet lidt deroppe af. Fik taget blodprøve i dag i formiddags og fik svar om eftermiddagen - hcg niveauet var præcis som det skulle være, jeg fik meget få lyse klumper ud i eftermiddags, og har haft sådan lidt murren i underlivet. Ikke direkte smerter, bare lidt ubehag. Synes ikke rigtig jeg kan mærke min graviditet længere, men min læge var bare så kold og sagde " du er nok en af dem der aborterer meget " ( har haft 1 SA sidste sommer ) .. tror i det er en spontan abort eller hvad kan det evt være?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2016

ErDuHerIkkeSnart

Kære du

Selvom det er top-frustrerende og drøn urimeligt, ved du jo desværre at ingen kan give sig svaret - hverken her eller hos lægen. Kun tiden de næste mange uger vil vise om den begyndende graviditet udvikler sig til en baby, og hverken du eller en læge kan gøre til eller fra. Det er naturens urimelige gang.

Hvis du ingen smerter har, er der ingen grund til at tage på skadestuen. Din læge lyder som en ufølsom kegle, men har jo desværre ikke noget han kan gøre for at hjælpe.

Jeg krydser fingre for at det blot var en almindelig harmløs blødning, som mange jo oplever! Held og lykke

Anmeld Citér

15. december 2016

Anonym

Hvorfor kom du på skadestuen når du kun blødte lidt? 

Det er kun tiden der kan svare på om graviditeten udvikler sig. Det værste er uvisheden 

Har selv haft en sa i 10. Uge der endte med kirugisk abort for at få det hele ud.. og er ikke blevet gravid igen, endnu. 

Jeg kan godt forstå at du er usikker, og det lyder som en rinelig kold læge når han kan sige sådan til dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.