Altså ... du finder ligeså mange holdninger til et sådant spørgsmål, som du finder mødre 
Jeg har altid valgt at se stort på alle skræmmehistorierne og stole på min egen vurdering. Måske netop derfor synes jeg, at det har været utrolig nemt og intuitivt at blive mor.
Da min datter blev født, gik der ikke mange uger før jeg gerne ville lidt ud. Så hun fik flaske. De første måneder med min udmalkede mælk. Derefter halv min mælk, halv erstatning, og til sidst bare erstatning, for at slippe med maset ved at malke ud.
Vi har aldrig, aldrig, aldrig haft problemer. Min datter er 8 måneder og vi ammer stadig ved siden af almindelig kost. Hun og hendes far kan sagtens klare sig alene og har kunnet det i månedsvis, ligesom hun nemt kan passes hos bedstemor. Hun foretrækker brystet hvis hun tilbydes - men tager ligeså gerne flaske. Min mælkeproduktion har løbende blot justeret sig.
Tænk og frygt mindre - og prøv dig lidt frem. Gør så lidt et nummer ud af det som muligt og vær ikke bange for at stole på din egen fornemmelse.
Anmeld
Citér