Su, su lån? sup. su?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.522 visninger
8 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2016

Anonym trådstarter

Jeg overvejer at søge ind på ny uddannelse, men SU hjemmesiden forvirre mig, så en der kan hjælpe: 

Hva jeg kan få i SU, altså med alt, her tænker jeg SU, SU lån, forsørger mv?

Jeg er gift, vi har 4 børn, hus, 2 biler osv. så økonominen er jo ret så vigtig 

hjælp 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2016

Fremad

Du kan som gift, få Su på Ca 5000 kr efter skat, samt Su lån, her mener jeg du kan få forsørger tillæg så du kan låne Ca 4500 kr hver måned... da du er samboende, har du ikke ret til dobbelt Su som en enligforsørger modtager....

Anmeld Citér

15. december 2016

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
Anonym skriver:

Jeg overvejer at søge ind på ny uddannelse, men SU hjemmesiden forvirre mig, så en der kan hjælpe: 

Hva jeg kan få i SU, altså med alt, her tænker jeg SU, SU lån, forsørger mv?

Jeg er gift, vi har 4 børn, hus, 2 biler osv. så økonominen er jo ret så vigtig 

hjælp 

Du kan få 5941 i su, 3040 i su lån og 1521 i supplerende lån til forsørgere, that's it når du ikke er enlig 

Anmeld Citér

15. december 2016

Steffecph

Du kan få 6015kr i SU før skat. 

3078kr i SU lån

1540kr i supplerende SU lån for forsørgere :-) 

overstående er satserne for 2017. 

Anmeld Citér

15. december 2016

migxher

https://www.borger.dk/familie-og-boern/Familieydelser-oversigt/boernetilskud/Boernetilskud-foraeldre-uddannelse

Du kan muligvis også få ekstra i børne unge ydelse, afhængig af jeres samlede indkomst

Anmeld Citér

31. januar 2017

Søren Loss

Som tidligere storforbruger af SU lån vil jeg gerne lige være ham den irriterende, der siger: husk nu de skal betales tilbage.

Min SU gæld er ret høj. Jeg tjener fint, men jeg synes stadig det er ærgerlige penge at skulle af med, og dengang kunne jeg faktisk godt have undværet lånet.

Når det så er sagt, så er kontra eks. ettså klart det bedste sted at låne penge, obviously 

Under alle omstændigheder: Det bedste held og lykke til dig med din kommende studieplads 

Anmeld Citér

31. januar 2017

Zelinasmor

Alt efter fradrag vil du få ca 9500-10.000 udbetalt . Det er alm SU, SU lån og supplerende SU lån til forsørgere. Det er underordnet hvor mange børn du har i og med at du er samboende med en der arbejder.

Anmeld Citér

13. november 2018

Anonym

Det er helt korrekt, det Zelinasmor skriver! Jeg slog det lige op og finder hurtigt denne artikel o m studielån - måske er den til hjælp?

Anmeld Citér

13. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det er helt korrekt, det Zelinasmor skriver! Jeg slog det lige op og finder hurtigt denne artikel o m studielån - måske er den til hjælp?

Tråden er fra 2016

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.