Lændesmerter uge 33+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
4 svar
1 synes godt om
14. december 2016

Hippo93

I går da jeg gik i seng havde jeg plukveer som gjorde ondt som værende mens smerter. En smerte i lænden og omkring skambenet. I dag har det været lidt af det samme dog ikke så slemt. Her til aften er jeg dog begyndt at få ondt i lænden igen. Hvad skyldes det? Er det kroppen som forbereder sig på fødslen eller? 

Kom gerne med jeres erfaringer. På forhånd tak! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2016

Miti's mama

Der er nok ved at være lidt trængt. Men lænd og skamben samtidig kunne være begyndende bækkenløsning. Sæt farten ned så det ikke bliver værre 

Anmeld Citér

14. december 2016

MissMoon

Er 32+5 

og har haft det samme som dig de forrig sidste to dage, i dag er det dog aftaget, og har en anelse ondt når jeg går og knap så mange plukveer. 

Det kan også skyldes du har været mere aktiv end du plejer eller haft samleje med din partner ��

Anmeld Citér

14. december 2016

Hippo93

Miti's mama skriver:

Der er nok ved at være lidt trængt. Men lænd og skamben samtidig kunne være begyndende bækkenløsning. Sæt farten ned så det ikke bliver værre 

Tænkte nok det var noget med det men problemet er jeg faktisk intet har lavet hele dagen men jeg forsøger at holde mig i ro og lade vær at løfte så meget. Tak! 

Anmeld Citér

14. december 2016

Hippo93

MissMoon skriver:

Er 32+5 

og har haft det samme som dig de forrig sidste to dage, i dag er det dog aftaget, og har en anelse ondt når jeg går og knap så mange plukveer. 

Det kan også skyldes du har været mere aktiv end du plejer eller haft samleje med din partner ��

Ja okay så er det nok helt normalt. 

Årh så er det derfor vi havde samleje i foregårs  

men tak og god bedring til dig! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.