Erfaring med kiropraktor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.229 visninger
15 svar
2 synes godt om
14. december 2016

Tascha26

Nogle der har gode erfaringer med kiropraktik i forhold til nyfødt og mavesmerter? 

Sagen er den at vores dreng er 4 uger gammel og har døjet med maven siden han var 5 dage gammel. Først var det hårdt da han fik alm nan, så skiftede vi MME til nan HA, men uden effekt. Så blev han i samråd med læge startet op i movicol som gjorde aff. Tynd, grøn og ildelugtende. Så prøvede vi nan sensilac men uden bedring og nu grøn allomin uden movicol hvor hans aff er fin grynet og gul. Problemet er at han hele forløbet har mavepine hvor han skriger, presser og spænder total.. hans aff er ikke hård, men skriger stadig når han presser og virker meget generet af maven. Har hørt en kiropraktor kan gøre underværker. Nogen der har erfaring med det i forhold til maveproblemer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2016

Soonmom

Vi var til kiropraktor og mave problemerne  blev væsentlig bedre,  men om det var det,  kan jeg self. Ikke sige. 

Vi tager også afsted forebyggende med den næste,  da min søn var låst i nakken og det var rart både for ham og os at blive løsnet op og jeg er meget kort i overkroppen,  så lillebror ligger højst sensynligt også meget mast

Anmeld Citér

14. december 2016

Tascha26

Soonmom skriver:

Vi var til kiropraktor og mave problemerne  blev væsentlig bedre,  men om det var det,  kan jeg self. Ikke sige. 

Vi tager også afsted forebyggende med den næste,  da min søn var låst i nakken og det var rart både for ham og os at blive løsnet op og jeg er meget kort i overkroppen,  så lillebror ligger højst sensynligt også meget mast

Okay,  havde han noget der sad i klemme da? Eller hvad fandt kiropraktoren ud af?

Anmeld Citér

14. december 2016

Soonmom

Tascha26 skriver:

Okay,  havde han noget der sad i klemme da? Eller hvad fandt kiropraktoren ud af?

Han var låst og vendte altid hovedet til den ene side,  som førstegangsforældre,  var der dog først noget vi tænkte over efter hun spurgte 

Anmeld Citér

14. december 2016

heaven

Vi brugte zoneterapi med rigtig god effekt

Anmeld Citér

14. december 2016

Enitst86

Vi fandt ud af at det var d-dråberne vores ikke kunne tåle.. Var først til kiropraktor men der var ikke noget at komme efter..

Anmeld Citér

14. december 2016

Malene76

Jeg var hos en kranio sekral massør og hun rettede han i nakke og bækkenet og modnede desuden på mavemunden mm så vi næsten slap for den massive gråd vi stod med hver dag. Vores søn var også flaskebarn. Bor du i nærheden af Silkeborg vil jeg på det varmeste anbefales vores behandler. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

14. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Vi havde en kolik baby med store problemer med maven og her hjalp kiropraktoren rigtig meget det blev dog værre efter første behandling men efterfølgende hjalp det virkelig meget hun var så isse låst i nakke og ryg ved hofterne og hele bryst området  

Anmeld Citér

14. december 2016

FrkC

Kan kun sige gør det, også bare for at få clearet der ikke er noget der driller - men tag til en der har erfaring med børn :) Hvis du er fra Jylland kan jeg anbefale Betina Miltersen fra Holstebro meget varmt .. hun hjalp vores søn over 3-4 gange og han gik fra at skrige i timevis hver aften til at blive vildt nem, glad og tilpas :) Han var låst fra nakke ned til bækken .. 

Anmeld Citér

14. december 2016

Tascha26

Enitst86 skriver:

Vi fandt ud af at det var d-dråberne vores ikke kunne tåle.. Var først til kiropraktor men der var ikke noget at komme efter..

Her bruger vi de skånsomme uden kokosolie fra lactocare som også indeholder mælkesyrebakterier.. så tænker ikke det er den da han også døjede med maven inden han startede på dem. Han startede først med dem da han var 3 uger.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.