Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er 13+2 og har mest lyst til at græde, jeg kvalme 24/7 og er så sulten, men har ingen appetit, jeg har også kastet op en par gange Jeg ved godt jeg ikke burde brokke mig, der er sikkert nogen der har det værre Jeg plejer altid at lave mad fra bunden og med masser grønt og fuldkorn. Men det eneste jeg kan spise nu er fed mad, usundt og lidt rygbrød får det virkeligt dårligt af tænken om grønsager det er bare ikke mig og det piner mig og min mave kan tåle det får ondt i maven. Det har været sådan siden uge 6. Er der nogen der har nogen gode råd ? Findes det et eller andet der kan fjerne kvalmen eller få appetiten igen. Det er ulideligt og det føles nogen gange som om jeg har tømmermænd.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kiks eller ingefær kunne måske hjælpe. Er lidt forskelligt fra person til person.
Det vigtigste er at du ikke når at blive sulten! Spis små måltider hele tiden, og hvis du ikke kan få noget sundt ned, så spis hvad du kan. Det er ikke så vigtigt lige nu hvad det er. Forhåbenlig er du snart over kvalmen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128