Mamalou skriver:
Kære du
Det kan være svært at svare på hvor længe det vil tage. Det afhænger af flere ting. Dels om du får hjælp/behandling og hvordan du tager imod behandlingen/om der er effekt. Nu ved jeg ikke om der er en særlig belastning i dit liv lige nu, der har presset dig, men det er vigtigt at få arbejdet med hvad der skyldes din nuværende situation. Det er vigtigt, at du får hjælp og det er du forhåbentlig godt i gang med.
Knus
Tak.
jeg får hjælp fordi jeg var oppe på den psykiatriske skade stue så er der blevet tilkoblet et akuttam i 6 uger, og hvis det ikke er nok så skal jeg snakke med nogen fra region psykiatrien (tror jeg det hedder) jeg prøver at tage i mod alt den hjælp jeg kan få, selvom det er svært for mig.
Jeg snakker også med min familiekonsulent og det hjælper en del.
Ja der sker nogen ting lige nu som har haft stor betydning, vi har valgt at vores ene barn skal i pleje godt nok hos aflastning familien, men selvom vi selv har taget beslutning, så er det rigtig svært for mig, da det er mit barn og jeg har brugt alt min tid og energi på at h*n har skulle trives men har måtte erkende at jeg ikke magter det mere.
Men lige nu gå det lidt bedre end da jeg skrev opslaget, jeg har haft en dag hvor jeg har været glad og ellers svinger mit humør mellem at være trist, vred, gal og ligeglad, og har ikke selvmord tanker mere.
Men har ikke så mange tanker på en gang, og få lidt sove medicin så jeg kan sove og imorgen kommer hende fra akutteam hvor vi skal snakke om noget nyt medicin mod depression.
Men jeg har meget svært ved at acceptere at min krop, følser og tanker, ikke er som de plejer som nå jeg normale er deprimeret, men har fået afvide at det er fordi min krop er stresset på grund af sorg.
Det blev hvis lidt langt 
Anmeld
Citér