Giv mig din mening...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2016

Anonym trådstarter

jeg er simpelthen i syv sind.

jeg har ikke andre steder at henvende mig da ingen andre kender mine tanker endnu. 

Derfor har jeg brug for jeres mening.

min historie:

jeg er i gang med en EUD uddannelse, som på det tidspunkt, da jeg startede var lige mig, jeg er løbet ind i flere forhindringer i min uddannelsestid hvor jeg har haft fagforeningen indblandet. Jeg har fået barn under uddannelsen og er nu vendt tilbage, men nu sidder jeg og føler at et stillesiddende arbejde bare slet ikke er mig og overvejer at søge mod nye højder og blive glad igen for at stå op - for det er jeg bare SLET ikke for tiden. 

Vores budget er afhængig af min elevløn så derfor kan jeg ikke tage en SU-betinget uddannelse. 

Jeg aner ikke hvad jeg vil med mit liv og hvilken hylde jeg høre til på, synes ikke jeg bliver klogere på UG.dk

har overvejet en EUD uddannelse på det sundhedsfaglige område. 

Har cirka 6 mdr tilbage af min uddannelse, burde jeg færdiggøre den eller bør jeg skifte? 

Åh jeg er i tvivl 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2016

esioul

Anonym skriver:

jeg har ikke andre steder at henvende mig da ingen andre kender mine tanker endnu. 

min historie:

jeg er i gang med en EUD uddannelse, som på det tidspunkt, da jeg startede var lige mig, jeg er løbet ind i flere forhindringer i min uddannelsestid hvor jeg har haft fagforeningen indblandet. Jeg har fået barn under uddannelsen og er nu vendt tilbage, men nu sidder jeg og føler at et stillesiddende arbejde bare slet ikke er mig og overvejer at søge mod nye højder og blive glad igen for at stå op - for det er jeg bare SLET ikke for tiden. 

Vores budget er afhængig af min elevløn så derfor kan jeg ikke tage en SU-betinget uddannelse. 

Jeg aner ikke hvad jeg vil med mit liv og hvilken hylde jeg høre til på, synes ikke jeg bliver klogere på UG.dk

Har cirka 6 mdr tilbage af min uddannelse, burde jeg færdiggøre den eller bør jeg skifte? 

Åh jeg er i tvivl 

Jeg ville færdiggøre den.  

Anmeld Citér

13. december 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

nå du er så tæt på målet synes jeg personligt det er hul i hovedet at give op - selvom man ikke er glad og det  ikke er det man vil.. så har du den uddannelse i bagagen og kan bagefter søge job mens du finder ud af hvad det er du skal....

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

min historie:

Åh jeg er i tvivl 

Færdiggør den!

Jeg aner heller ikke, hvad jeg vil med mit liv, men jeg ville ønske, at jeg havde en uddannelse at falde tilbage på.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.