Hvilken babyalarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.020 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2016

polly

Jeg er lige blevet mor og skal have fat i en babyalarm. Men jeg er helt blank på området - hvilken kan I anbefale?

Umiddelbart lyder det smart med én, der går via iPhone...men ja, vil meget gerne høre hvad I har været glade og mindre glade for

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2016

tarkoflen

Jeg har nogle venner der har nabby og ikke er ret glade for den, kan ikke huske hvorfor men jeg gik i hvert fald udenom den! 

Vi havde supernova til den første og den har god lyd men er ikke særlig pålidelig!

vi har lige købt neonate og den er super god, og fylder ikke ret meget. Jeg købte den Black friday, fik den mandag og har brugt den hver aften siden uden den er blevet ladet op ud over første gang! Det er jeg ret imponeret over

Anmeld Citér

13. december 2016

Solsikken15

polly skriver:

Jeg er lige blevet mor og skal have fat i en babyalarm. Men jeg er helt blank på området - hvilken kan I anbefale?

Umiddelbart lyder det smart med én, der går via iPhone...men ja, vil meget gerne høre hvad I har været glade og mindre glade for

Neonate! Altid Neonate... Jeg kan simpelthen ikke forstå at der overhovedet findes andre�� Lille, lav stråling, pålidelig (har aldrig svigtet) og så holder den batteri i evigheder! 

Anmeld Citér

13. december 2016

polly

Solsikken15 skriver:

Neonate! Altid Neonate... Jeg kan simpelthen ikke forstå at der overhovedet findes andre�� Lille, lav stråling, pålidelig (har aldrig svigtet) og så holder den batteri i evigheder! 

Tjek En bestemt model fra Neonate eller...?

Anmeld Citér

13. december 2016

polly

tarkoflen skriver:

Jeg har nogle venner der har nabby og ikke er ret glade for den, kan ikke huske hvorfor men jeg gik i hvert fald udenom den! 

Vi havde supernova til den første og den har god lyd men er ikke særlig pålidelig!

vi har lige købt neonate og den er super god, og fylder ikke ret meget. Jeg købte den Black friday, fik den mandag og har brugt den hver aften siden uden den er blevet ladet op ud over første gang! Det er jeg ret imponeret over

Tak! Hvilken model købte du?

Anmeld Citér

13. december 2016

tarkoflen

polly skriver:

Tak! Hvilken model købte du?

Vi købte den her

http://www.pixizoo.dk/neonate-bc5800d-babyalarm

Nummeret større kan der kobles ekstra baby enheder på hvis man har brug for det, men det har vi umiddelbart ikke

Anmeld Citér

13. december 2016

Solsikken15

tarkoflen skriver:

Vi købte den her

Nummeret større kan der kobles ekstra baby enheder på hvis man har brug for det, men det har vi umiddelbart ikke

Ja, det er lige præcis denne her

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym

tarkoflen skriver:

Vi købte den her

Her kan den fås til 960 kr. en lille my billigere end hos pixizoo 

https://www.komplett.dk/product/893442/bolig/boerneudstyr/baby-alarmer/neonate-bc-5800d-babycall?gclid=COnXq8Or8dACFRITGwodbRAEvQ&gclsrc=aw.ds#

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym

Gå langt uden om dem til iPhone! En i min mødregruppe har den, og den er simpelthen så dårlig! I hvert fald over længere distancer, for den kører over Bluetooth. Den faldt ud, mens vi var på cafe, selvom vi kunne kigge direkte ud på barnevognen. 

Vi har en fra Padwico. Den fungerer upåklageligt :-) Lang rækkevidde (bor på 2., og kan fint høre ham i gården), godt batteri, lav stråling og pæn (selvom det selvfølgelig er mindre vigtigt), viser temperatur, har talk-back funktion og indbygget lygte. Kan kun anbefale den :-)

Anmeld Citér

13. december 2016

Lenchick

Vi har Neonate 6500d og har to babyenheder koblet på da storesøster kan finde på at vågne og vi ikke kan høre hende når vi sidder i stuen. 

Som det allerede er nævnt, holder den strøm rigtig længe, rækker langt og er virkeligt pålidelig. 

Vi har flere gange siddet hos genboen 500 m væk mens børnene sov og det fungerede!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.