Julegave til pædagogerne og børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. december 2016

Anonym trådstarter

Hejsa

Sidste år lavede jeg en gavekurv med en masse frugt, ostehaps og rosiner til børnene og kaffe, the, bolcher og chokolade til pædagogerne. 

I år har jeg ingen idé til, hvad jeg skal give dem? Det skal helst ikke være alt for tidskrævende at lave da jeg er under tidspres. 

Inspiration søges 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2016

Tip!

Anonym skriver:

Hejsa

Sidste år lavede jeg en gavekurv med en masse frugt, ostehaps og rosiner til børnene og kaffe, the, bolcher og chokolade til pædagogerne. 

I år har jeg ingen idé til, hvad jeg skal give dem? Det skal helst ikke være alt for tidskrævende at lave da jeg er under tidspres. 

Inspiration søges 

Altså mine kollegaer og jeg (arbejder indenfor specialområdet med voksne) men pårørende forkæler os med chokolade til vores kontor.. det er bare ret lækkert ��

Anmeld Citér

13. december 2016

Zelinasmor

Anonym skriver:

Hejsa

Inspiration søges 

Tænker brændte mandler, nogle julesmåkager evt færdigkøbte. Lidt konfekt og derhen af. Måske en god julethe.  

Anmeld Citér

13. december 2016

Miti's mama

Haha - hvor er det sjovt at børnene får frugt, mens de voksne mæsker sig i chokolade  haha (ikke en kritik)

Måske en kurv med blandede småkager til de voksne og så noget frugt og en lille småkage til børnene?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.