Anbefal en spillekonsol...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
8 svar
4 synes godt om
12. december 2016

Troldemommi

Vi vil gerne have en spillekonsol, den skal være både til børn og voksne, nem at bruge, mange forskellige spil og så må den gerne være lidt pæn.

Hvad skal vi købe? Prisen er ikke så vigtig...

Monica 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Troldemommi skriver:

Vi vil gerne have en spillekonsol, den skal være både til børn og voksne, nem at bruge, mange forskellige spil og så må den gerne være lidt pæn.

Hvad skal vi købe? Prisen er ikke så vigtig...

Monica 

Playstation. Der er både til børn og voksne. Hvis I vil have mulighed for at følge med, med de nye spil, så køb en ps4. Der går ikke længe før ps3 er totalt forældet i forhold til nyere spil.

Anmeld Citér

12. december 2016

Troldemommi

MummiT skriver:

Playstation. Der er både til børn og voksne. Hvis I vil have mulighed for at følge med, med de nye spil, så køb en ps4. Der går ikke længe før ps3 er totalt forældet i forhold til nyere spil.

Vi har set på den �� jeg er i tvivl jeg syntes de forskellige konsoller kan det samme. 

Anmeld Citér

12. december 2016

striber

Vi har en XboxOne og er godt tilfredse. Havde playstation før, men så skiftede "vi" Det er manden herhjemme der står for den slags indkøb

Vores søn på 5år, kan fint finde spil frem på den (man kan downloade spil) og kan også finde ud af at bruge kontrolleren. Og smart at man kan downloade apps, så han fx kan se Netflix og Youtube på den.

Men mon ikke de fleste kan det samme efterhånden. Så det er nok en smagssag. 

Anmeld Citér

12. december 2016

Baby2017

Vi har altid herhjemme været glad for henholdsvis Playstation 3 og nu 4. 

Lige nu spillet vi ikke vildt på den,  men da vi ikke har noget abn.  På tv er den hammer god til diverse apps f.eks. Dr,Netflix, viaplay og youtube. 

De er rigtig gode til opdateringer på div. Apps og spil så de spil man har hele tiden udvikler sig. 

Ved det er noget med at du skal betale for et abn.  På xbox,  hvis mam skal være online på ps skal man have plus abn.  Men mener det er 300 for et år og så er der masser af fordele.  Bla.  Gratis spil for både voksne og børn.  

Du kan bruge både fysiske spil/blueray og dvd men også downloade

Anmeld Citér

12. december 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Troldemommi skriver:

Vi har set på den �� jeg er i tvivl jeg syntes de forskellige konsoller kan det samme. 

Tror også det kommer mest an på hvilke spil man er til. Både Sony  (ps) og Microsoft  (xbox) laver eksklusive spil der kun kan spilles på deres konsoller.  Jeg er mest til sonys spil så derfor anbefaler jeg ps  

Anmeld Citér

12. december 2016

Tip!

Herhjemme er vi stor fan af vores Xbox one.. mit store drenge barn (min kæreste��) spiller, ungerne på 3,5,7,8 spiller på den og makker selv rundt i spil osv..

jeg bruger den også flittigt til Netflix, viaplay osv.. 

Anmeld Citér

6. januar 2017

Troldemommi

Hejsa og tak for jeres anbefalinger, vi endte med at købe en brugt Wii U og vi er meget glade for den, vi elsker Super Mario 

Anmeld Citér

6. januar 2017

Kattha

Troldemommi skriver:

Hejsa og tak for jeres anbefalinger, vi endte med at købe en brugt Wii U og vi er meget glade for den, vi elsker Super Mario 

Lyder som et godt valg. Vi har selv planer om at købe Wii til efteråret, så er pigen blevet lidt over 3, og kan forhåbentlig få glæde af den. For ingen af os, og slet ikke barnet, bruger ps4 vi har, til andet end film og tegnefilm. Håber vi også bliver glade for Wii 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.