Mens gik i sig selv igen 4+0, men stadig neg. test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. december 2016

Hullahop92

Hej med jer smiley

Jeg håber, der er nogen der kan give mig et godt råd eller som har oplevet noget lignende.

I sidste måned blev jeg gravid, men testede meget meget svagt positiv og mistede desværre i uge 5. Denne måned valgte vi derfor ikke at fokusere så meget på projekt baby, da min krop skulle have lov til at komme sig. Jeg kunne dog tydeligt mærke ægløsningen (cyklusdag 17) og allerede 2-3 dage efter ægløsning havde jeg fornemmmelsen af, at jeg var gravid igen. En fornemmelse, der kun er blevet stærkere og som styrkes i form af kraftig aktivitet i underlivet. Nå, anyway.. Da jeg for halvandet år siden var gravid med min søn testede jeg bragende positivt 4+3 og denne gang testede jeg derfor allerede 3+5 (tænkte, at der da måtte være en svag streg, men nej) Fuldstændig negativ. Om aftenen før forventet mens var der blod på papiret ved toiletbesøg og jeg tænkte derfor, at min fornemmelse havde taget fejl og nu kom menstruation som planlagt (3+6/4+0). MEN: I løbet af natten og hele dagen igår kom der ikke mere blod. Kun en masse udflåd, både hvidt, lysebrunt og lyserødt. Jeg havde egentlig tænkt mig at vente med at teste til på onsdag (4+3), men min kære mand overtalte mig til at teste i dag (4+1) og igen var den negativ angry Der kom en streg på tværs af testen, men tænker at det vel bare skyldes overskudsfarve?

Nå. Så derfor: Min mens er gået i sig selv igen efter en pletblødning på forventet mensdag, men jeg tester stadig 100% negativt og er i dag 4+1. Jeg er lidt nervøs for, om det kan være en bio-kemisk graviditet igen eller måske kan jeg bare ikke måle hcg'en endnu... Giv mig nogle gode råd, de damer! Tusind tak 

no

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2016

Hullahop92

Slet ingen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.