Huskøb! Hvor meget ville i byde ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
12 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. december 2016

Anonym trådstarter

Vi har fundet husét 

det står til 1.400.000 og har været til salg i lidt over 2 år og blev den gang solgt for 1.195.000

Det ligger ud til en mark som snart skal bebygges med 1,5 plans parcelhuse, så det kommer til at tage alt den smukke udsigt. 

Ud fra de informationer - hvad ville i byde ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2016

MM00

Anonym skriver:

Vi har fundet husét 

det står til 1.400.000 og har været til salg i lidt over 2 år og blev den gang solgt for 1.195.000

Det ligger ud til en mark som snart skal bebygges med 1,5 plans parcelhuse, så det kommer til at tage alt den smukke udsigt. 

Jeg synes i skal byde det i synes er det rigtig. 

Det svært at sige når man ikke ved mere om huset. Ligger det i en større by eller en landsby. Hvor gammelt er det, hvilken stand osv. Hvad koster ligne huse i det område. 

Anmeld Citér

12. december 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Vi har fundet husét 

Har du et link, så vi kan se huset, bare rolig, skal nok lade være med at købe det for næsen af dig heheh
Du kan evt. sende link i pm så det stadig er hemmeligt Det er nemlig svært at se udfra, ja, ingenting

Anmeld Citér

12. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Vi har fundet husét 

1.000.000

Anmeld Citér

12. december 2016

Frk.S

Jeg forstår ikke helt.... det har været til salg i 2 år og blev dengang solgt for 1.195.000? Vil det sige at det blev sat til salg igen lige efter det var solgt til den pris?

Ud over det, så er det jo svært at sige hvad vi vil byde når vi ikke har andre oplysninger om huset. Og den tidligere salgspris kan ikke bruges til så meget når man ikke ved om der er lavet forbedringer på huset.

Men du skriver at det er HUSET. Hvis det er det, så vil jeg råde til at komme med et realistisk bud fremfor et skam-bud på 1.000.000 som der foreslås. 

Vi har lige solgt vores hus, og inden vi fik et realistisk bud, som det var til at arbejde videre med så vi kunne forhandle os frem til en pris begge var tilfredse med, nåede vi at få et skam-bud fra et andet hold, som ellers virkede meget interesserede. De var ude og se det flere gange og sagde at det var lige det der havde ledt efter. Så bød de 400.000 under. Det var så langt fra hvad vi var villige til at sælge til at der ikke var grobund for forhandling... og huset blev solgt til andre.

Anmeld Citér

12. december 2016

Troldemommi

Når et hus har været til salg så længe, så tyder det på at prisen er for høj i forhold til efterspørgslen, jeg syntes ikke 1000000 eller 1100000 er et skambud, sælger kan jo bare sige nej.

Anmeld Citér

12. december 2016

Frk.S

Troldemommi skriver:

Når et hus har været til salg så længe, så tyder det på at prisen er for høj i forhold til efterspørgslen, jeg syntes ikke 1000000 eller 1100000 er et skambud, sælger kan jo bare sige nej.

Men historien melder jo heller ikke noget om, om prisen allerede er sat ned. 

Anmeld Citér

12. december 2016

modesty

Anonym skriver:

Vi har fundet husét 

Det er meget lang tid at det har været til salg. Det kan enten betyde at sælger er desperat for at få skudt det af, eller at sælger ikke har travlt med at sælge (eller har stor gæld i huset).

Jeg ville først prøve at tage en snak med ejendomsmægleren og få lidt info om sælgers situation.

Hvis sælger er moden, ville jeg byde omkring 1 mill. I kan jo altid byde højere hvis sælger siger nej tak til budet.

Anmeld Citér

12. december 2016

alenemor42

Hvad har nuværende ejer af gæld i huset .. det plejer at stå i salgsopstillingen. 

Hvis de har gæld for 1,4 kr. I det vil hverken de eller banken  nok ikke gå ned i pris.

Men 1,2 havde jeg nok budt... 

Anmeld Citér

12. december 2016

Anonym trådstarter

http://danbolig.dk/bolig/vordingborg/4760/villa/204-1601843-204

Her er huset 

der er intet gæld ... i følge salgsopstilling 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.