Pudsleplads til større børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
9 svar
4 synes godt om
12. december 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Lige et praktisk spørgsmål - hvor gør/gjorde I da jeres børn blev for lange til pudslepladen? Hvor skiftede I dem?

Vores dreng på 2 år kan knap nok have måsen på pladen mere, og han er ikke helt klar til at blive blefri endnu.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2016

Mortil2drenge<3

Herhjemme bruger vi gulvet med håndklæde under ham først og fremmest fordi han ikke ligger stille og tør ikke tage chancen på puslebordet når han er så livlig 

Anmeld Citér

12. december 2016

AnoMom

Morogbarn skriver:

Lige et praktisk spørgsmål - hvor gør/gjorde I da jeres børn blev for lange til pudslepladen? Hvor skiftede I dem?

Vores dreng på 2 år kan knap nok have måsen på pladen mere, og han er ikke helt klar til at blive blefri endnu.

På gulvet på puslepuden. Han er for lang til den. Men så stikker benene bare udover kanten. :-)

Anmeld Citér

12. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

På gulvet på puslepuden 

Anmeld Citér

12. december 2016

TNBC

Morogbarn skriver:

Gulvet, sofaen, sengen... Hvor vi nu er i huset

Anmeld Citér

12. december 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg skiftede på gulvet, med puslepude, da jeg ikke havde puslebord fra min datter var 1 år. Det fungerede fint. 

Anmeld Citér

12. december 2016

striber

Som de andre skriver så tog vi bare puslepuden rundt i huset. Sofaen, sengen, gulvet, eller hvad der nu passer os. Tis bleerne bliver dog bare skiftet stående.

Anmeld Citér

19. december 2016

Bombo

Da vores var for stor, måtte han stå op med rumpen i vejret.  

Og så gik vi i gang med at gøre ham renlig. Faderen var fast besluttet på at når han var for stor til puden, var han også for stor til bleen. Og det kunne jeg nu godt se logikken i efter liiiiidt tid. Han blev næsten 2.. 

Anmeld Citér

19. december 2016

Bombo

Da vores var for stor, måtte han stå op med rumpen i vejret.  

Og så gik vi i gang med at gøre ham renlig. Faderen var fast besluttet på at når han var for stor til puden, var han også for stor til bleen. Og det kunne jeg nu godt se logikken i efter liiiiidt tid. Han blev næsten 2.. 

Jeg havde ikke set datoen på opslaget. Så har I nok fundet en løsning. 

Anmeld Citér

23. december 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Morogbarn skriver:

Med min søn flyttede vi bare puslepuden ned på gulvet og senere, da hans overkrop blev for lang, et stort håndklæde.

Lillesøster bruger bukseble, så det foregår stående eller på puslepuden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.