Gode produkter til efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.676 visninger
11 svar
5 synes godt om
12. december 2016

Miti's mama

Da jeg fik min datter var jeg efter fødslen dybt afhængig af Dermoplast spray og Witch Hazel pads.... men de kan ikke fås i Danmark og kan ikke bestilles via Amazon da de åbenbart ikke er godkendt herhjemme. Hvad brugte i til at lindre dernede i dagene/ugerne efter fødsel?

(dermoplast er lokalbedøvelse på spray, og witch hazel pads er vatrondeller dyppet i en kølende væske der også hjælper med heling)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2016

(august)

Ingen ting. 

Synes slet ikke jeg havde specielt ondt 2. og 3. gang, da det hos hos var normal hverdag, så børnene skulle passes og følges i institution, så synes ikke der gjorde ondt, da det fik motion i form af gåture. 

Anmeld Citér

12. december 2016

EKAB

12. december 2016

Miti's mama

(august) skriver:

Ingen ting. 

Synes slet ikke jeg havde specielt ondt 2. og 3. gang, da det hos hos var normal hverdag, så børnene skulle passes og følges i institution, så synes ikke der gjorde ondt, da det fik motion i form af gåture. 

Slet ikke noget? Bare hjem og hverdag igen??? Blev du syet? Spørger fordi jeg synes det lyder lidt vildt. Jeg kunne knapt gå i den første uge og talte timer til jeg kunne tage den næste runde ipren/panodil.

Anmeld Citér

12. december 2016

Mortilah

Miti's mama skriver:

Slet ikke noget? Bare hjem og hverdag igen??? Blev du syet? Spørger fordi jeg synes det lyder lidt vildt. Jeg kunne knapt gå i den første uge og talte timer til jeg kunne tage den næste runde ipren/panodil.

Her var heller ikke noget der ikke var udholdeligt.. blev syet både første og anden gang. Gik hjem med barnevognen 24 timer efter fødslen og min hverdag med indkøb osv startede også med da baby var to døgn gammel. Jordmoderen besøgte os dagligt og jeg blev bare instrueret i at skylle med lunkent vand efter hvert toiletbesøg. Arnikapads fik jeg faktisk at vide at jeg kunne bruge. Fik dem med fra hospitalet.. men brugte det dog aldrig:-)

Anmeld Citér

12. december 2016

Miti's mama

Mortilah skriver:

Her var heller ikke noget der ikke var udholdeligt.. blev syet både første og anden gang. Gik hjem med barnevognen 24 timer efter fødslen og min hverdag med indkøb osv startede også med da baby var to døgn gammel. Jordmoderen besøgte os dagligt og jeg blev bare instrueret i at skylle med lunkent vand efter hvert toiletbesøg. Arnikapads fik jeg faktisk at vide at jeg kunne bruge. Fik dem med fra hospitalet.. men brugte det dog aldrig:-)

Lyder til at jeg var uheldig sidste gang så  Sprækkede også opad og indeni, så kunne dårligt røre mig uden at det hele bare hev i stingene. Og kunne slet slet ikke tisse uden at hælde vand samtidig - sveg som bare pokker.

Håber det går lidt nemmere denne her gang så 

Anmeld Citér

12. december 2016

(august)

Miti's mama skriver:

Det gjorde jeg også første gang. 

Blev syet med to sting, så ikke noget slemt bare overfladiske skrammer. 

Vi var hjemme fra hospitalet 4 timer efter hun var spyttet ud. Så var det jo igang med hverdagen igen. Tiden står jo ikke stille for den store søsken. 

Anmeld Citér

12. december 2016

Aristocats

Tænker om du ikke bare kan købe witch hazel og så vatrondeller og så selv kreere dem? 

Anmeld Citér

12. december 2016

Miti's mama

Aristocats skriver:

Tænker om du ikke bare kan købe witch hazel og så vatrondeller og så selv kreere dem? 

Kan slet ikke finde det i Danmark. Ved du hvor henne man kan få det??

Anmeld Citér

12. december 2016

Aristocats

Miti's mama skriver:

Kan slet ikke finde det i Danmark. Ved du hvor henne man kan få det??

https://mecindo.dk/natures-aid-witch-hazel-destilleret.html

Og så prøv helsekost butikker. Kan faktisk ikke huske om jeg har set det i nogle helsekost butikker men det er da et forsøg værd, da det godt kunne tænkes.  Ellers er der også noget på Amazon uk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.