hej piger
her til aften har mig og min x kæreste haft et diskuterer. som nu har gør at vi er gået fra hinanden her til aften. Så da min kæreste gik hjemfra siger han at han vil ikke have noget at gøre med vores datter på snart 4 mdr. og at på mandag skulle jeg bare søger forældrmyndighed over vores datter. Da han ikke vil have noget med hende at gøre.
jeg er glad for at vi er gået fra hinanden da jeg ikke kunne mere. jeg har være virkeligt ked af det i længe tid. Så nu skal det bare være mig og min datter det skal bor sammen. så skal mig og min datter finde noget nyt at bor i. Da vores lejelighed er for større til os 2. 7
Så efter min x kæreste var gået. ringer jeg til min mor og fortalt det. og hun siger at jeg skulle bare pakke alle min ting og min datters ting og så kommer hun og hent mig og min datter. Så kunne vi bor ved mine forældre indtil jeg fandt noget nyt at bor i. Så jeg fik tager alle mine ting med. Og de møbler som jeg har. og min datters ting så noget som hendes tøj, legetøj, seng og møbler.
Så nu skal mig og min datter bare bor hos mine forældre indtil vi får en lejelighed. Jeg synes det den bedste ide for mig og min datter.
men hvad skal jeg gøre ved det med forældremyndighed. Jeg har allermest løst til at søger det. Så jeg kan får min datter for mig selv. Da han ikke vil have noget med hende at gøre.
hvad ville i gøre.
Anmeld
Citér