nogle børn det ikke kan tåler komælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. december 2016

prinsesse2016

hej piger 

er det nogle baby eller børn her ind som ikke kan tåler komælk.

min datter fik vi afvide i tirsdags at hun ikke kan tåler komælk.

så nu skal hun har en andre mælk unden komælk.

og nu har hun får det meget bedre, hun er meget mere glad nu.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

9. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
prinsesse2016 skriver:

hej piger 

Jeg er bare lidt nysgerrig - men hvad gjorde at I tænkte at hun skal undersøges for om hun kan tåle komælk? 

Håber det er okay jeg spørge 

Anmeld Citér

9. december 2016

Kattha

prinsesse2016 skriver:

hej piger 

Mit barn er ikke allergisk, men vi var i starten bekymrede om hun var. Vi begyndte med at give mme fra apoteket, der skulle være brugbart til børn der ikke kan tåle komælk. Det var i hvert fald hvad vi fik at vide..

Men min kæreste har været en slags multi allergiker, han kunne ikke tåle nogle slags mælk som baby, hverken mors modermælk, eller soyamælk, eller komælk. De fandt så ud af, at han kunne tåle gedemælk. Så det var det han voksede op på. Der findes vist mme baseret på gedemælk, dog ved jeg ikke om det kun kan købes på udenlandske hjemmesider. Men det kunne måske bruges?

Anmeld Citér

9. december 2016

prinsesse2016

mor:) skriver:

Jeg er bare lidt nysgerrig - men hvad gjorde at I tænkte at hun skal undersøges for om hun kan tåle komælk? 

Håber det er okay jeg spørge 

min kæreste har være på sygehus med hende i tirsdags.

hvor det vist at hun ikke kunne tåler komælk.

unskylde hvis du ikke har forstår det som. men vi har for tager nogle prøver af hende som vist det. 

inden vi fandt ud af hun ikke kunne tåler komælk. kaster hun op hver dag mellem 4 og 10 om dagen. og hun har rigtig ondt i maven og var rigtig ked af det. 

Anmeld Citér

9. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
prinsesse2016 skriver:

min kæreste har være på sygehus med hende i tirsdags.

hvor det vist at hun ikke kunne tåler komælk.

unskylde hvis du ikke har forstår det som. men vi har for tager nogle prøver af hende som vist det. 

inden vi fandt ud af hun ikke kunne tåler komælk. kaster hun op hver dag mellem 4 og 10 om dagen. og hun har rigtig ondt i maven og var rigtig ked af det. 

Ej hvor voldsomt - godt I fandt ud af det 

spurgte bare fordi jeg har tænkt det da min søn var lille, men havde ikke rigtig andre grunde end forstoppelse. 

Så tænkt jeg bare hvordan man egentlig finder ud af det. Om man beder lægen tjekke for allergi eller man undlader mælk i kosten og ser hvad der sker.

Ved ikke om du har skrevet en tråd om hendes indlæggelse jeg ikke fik læst - det beklager jeg. Det var blot fordi jeg var nysgerrig. 

Nå men godt I fandt ud af hvad der forårsagede hendes tilstand 

Anmeld Citér

9. december 2016

prinsesse2016

mor:) skriver:

Ej hvor voldsomt - godt I fandt ud af det 

spurgte bare fordi jeg har tænkt det da min søn var lille, men havde ikke rigtig andre grunde end forstoppelse. 

Så tænkt jeg bare hvordan man egentlig finder ud af det. Om man beder lægen tjekke for allergi eller man undlader mælk i kosten og ser hvad der sker.

Ved ikke om du har skrevet en tråd om hendes indlæggelse jeg ikke fik læst - det beklager jeg. Det var blot fordi jeg var nysgerrig. 

Nå men godt I fandt ud af hvad der forårsagede hendes tilstand 

ved vores datter var vi på lægevagten i søndags. hvor lægen siger at vi skulle køre på apotek og købe mælk under komælk. og så skulle vi kontakt vores læge mandag morgen, og får en tid til hende ved lægen så hun kunne ser hende. Så skulle vi har en tid på syghus så hun kunne kommer til undesøgelse på syghus.

vi ringer til lægen mandag, hvor vi fik en tid kl.10:00 om tirsdag. min kæreste tog til læge med hende, og så ringer vores læge til syghus. fordi hun synes det var lidt mere slemt inde hun har regnet med. Så fik vi en tid om onsdag kl.08:00 på syghus. 

det tog min kæreste også hende med på syghus, det fik hun tager nogle blodprøver og en test om hun ikke kunne tåler komælk.

min kæreste og vores datter kommer igen kl. 14:00 og det vist sig så at hun ikke kunne tåler komælk. 

men hun er stadig for lille til at man kan siger hvor meget ko mælk hun ikke kan tåler. Så vi skal til en undesøgelse mere på sygehus når hun bliver ældre. 

så vi ved ikke om hun vokser fra det eller det følger hende rest af liv.

som er det på vores syghus og læge 

Anmeld Citér

9. december 2016

Hullahop92

Profilbillede for Hullahop92

Min søn på snart 15 mdr. kan ike tåle mælk og har aldrig kunne det. Sig til hvis du har nogle spørgsmål? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+