Kan jeg spørge om det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
7 svar
21 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. december 2016

Anonym trådstarter

Jeg bliver lige nød til at høre om jeg kan tillade mig at spørge om det her eller om i synes det vil være for påtrængende. 

Jeg har nu gået til psykolog et par måneder, hos en virkelig sød ældre dame. Jeg er af den opfattelse at hun bor alene med sin hund. Nu har hun skrevet at hun må aflyse pga. influenza. 

Kan jeg tillade mig at spørge om hun har nogen til at lufte hendes hund, eller om jeg skal komme og lufte den for hende ? 

Hun ved jeg holder meget af dyr, og hun fortalte tidligere at hendes hund ikke kan besørge i haven. Men synes næsten der vil være synd at hun skal ud og gå når hun er syg. ??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2016

Ayasmor

Det ville jeg synes var for påtrængende og jeres relation vil da gå fra professionel til privat. Det ville jeg ikke bryde mig om  

Tanken er dog rigtig sød, men upassende, efter min mening, idet hun er din psykolog 

Anmeld Citér

9. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Enig med ovenstående. Hun er din psykolog. Derfor tror jeg også det er vigtigt at holde det sådan. 

Tanken er rigtig sød.. tænker hun nok skal finde en løsning.

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar  jeg havde svært ved at vurdere om det var for meget. 

Anmeld Citér

9. december 2016

Tranebaer

Jeg synes ikke det ville være for meget  Synes det er betænksomt. Men du skal bare tænke over, hvad du vil svare/føle, hvis hun siger nej.

Anmeld Citér

9. december 2016

Nel

Jeg er også enig med de andre, at det vil være for meget. Ikke fordi at tanken ikke er rigtig sød og at du kun vil være betænksom. Men når hun er din psykolog ville jeg ikke gøre det, ligesom at det også ville være upassende hvis hun gjorde det samme. Hun skal helt sikkert nok finde en løsning selv

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym

Jeg er psykolog... det er en sød tanke men gør hendes arbejde sværere.

Det er i forvejen hårdt at holde distance til klienter samtidig med ar man ko stadivæk skal "mærke" dem.

se hende som en professionel hjælp (ligesom en læge).. og ikke en hyggelig samtaletante du lufter for

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er psykolog... det er en sød tanke men gør hendes arbejde sværere.

Det er i forvejen hårdt at holde distance til klienter samtidig med ar man ko stadivæk skal "mærke" dem.

se hende som en professionel hjælp (ligesom en læge).. og ikke en hyggelig samtaletante du lufter for

Ser hende skam også som en profesionel hjælp. Hun er en af de meget få der ikke får mig til at føle mig dum hele tiden. 

Så tænkte at lufte hendes hund ikke behøvede være andet end en tak, (udover de 330kr jeg også betaler) fordi hun rent faktisk gør en forskel for mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.