Godaften
Jeg har tabt mig ret meget det sidste års tid. Jeg er ikke helt sikker på præcis hvor meget, men over 30 kg, nok også over 40 kg. Jeg har intet ændret i mine spisevaner, jeg går en smule mere, men det er måske maks en halv-hel time om ugen. Jeg fik en blodprop i hjertet for to måneder siden, men det er jeg nu medicineret for. De mente det var genetisk og jeg er henvist til genetisk afdeling.
Jeg er 28 år og var ret stor før, og er nu helt normalvægtig. Udover stress over at være enlig mor til en tumling uden netværk så har jeg det ellers fint. Dog undrer det mig lidt at jeg har tabt mig så meget uden rigtig at gøre boget og på forholdvis kort tid. Men fordi jeg har det fint i hverdagen har jeg ikke tænkt mere over det. Jeg har ikke rigtig nogen at tale med i min hverdag og ved godt i ikke kan svare på om det er normalt eller ej, men kunne bare godt tænke mig at høre hvad andre umiddelbart tænker, om det er bekymrende eller ej?
Håber det er ok at spørge herinde, har ikke så mange andre steder jeg føler jeg kab spørge
Anmeld
Citér