"lukkedimser" til BHer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
5 svar
1 synes godt om
7. december 2016

Nel

Halløj

Er der nogen som ved hvorhenne man kan købe ekstra "lukkedimser" til BH'er? altså hvis man har en bh som passer i skålen, men ikke omkredsen. Nu hvor jeg er blevet gravid har jeg fundet nogle lidt større bh'er frem fra min gemmer, men jeg er også blevet bredere under brysterne kan jeg mærke. Jeg troede egentlig H&M havde dem, men jeg kan ikke finde dem. Jeg ved heller ikke helt hvad jeg skal søge efter på google, hehe.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2016

Kattha

Nel skriver:

Halløj

Er der nogen som ved hvorhenne man kan købe ekstra "lukkedimser" til BH'er? altså hvis man har en bh som passer i skålen, men ikke omkredsen. Nu hvor jeg er blevet gravid har jeg fundet nogle lidt større bh'er frem fra min gemmer, men jeg er også blevet bredere under brysterne kan jeg mærke. Jeg troede egentlig H&M havde dem, men jeg kan ikke finde dem. Jeg ved heller ikke helt hvad jeg skal søge efter på google, hehe.

Prøv at google bh forlænger.

Anmeld Citér

7. december 2016

Rauw

Jeg købte nogle i h&m og i change da jeg var gravid. Det så godt nok også 4 år siden men mener at ha set dem på h&ms netshop for nyligt. 

Anmeld Citér

7. december 2016

Nel

Kattha skriver:

Prøv at google bh forlænger.

Jeg prøver, tak

Anmeld Citér

7. december 2016

Nel

Rauw skriver:

Jeg købte nogle i h&m og i change da jeg var gravid. Det så godt nok også 4 år siden men mener at ha set dem på h&ms netshop for nyligt. 

Ja, og jeg mener netop at havde set dem i H&M før. Men jeg kan hverken finde dem fysisk i butikkerne eller på nettet mere. Men jeg vil prøve Change, det er et godt bud

Anmeld Citér

7. december 2016

Nel

SÅ - Jeg fandt nogen ved at google "forlænger til BH". Mange tak for hjælpen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.