Read the baby, not the books.
Min mand blev færdig for 3 år siden med pædagogisk assistent uddannelsen. Han har ikke været arbejdsløs endnu.
Før pædagogisk assistent uddannelsen, var han udlært tømrer, hvor han gik arbejdsløs efter endt uddannelse.
Han har haft job to steder, begge er med voksne som var sent hjerneskadet, han vil ikke have med børn at gøre i hans fag, da han er bange for Hvad bøgernes forældre tænker, han er mange for at blive beskyldt for pædofili, da han var i praktik i en børnehave, var han bange for at skifte ble på ungerne og han turde ikke sidde med dem på skødet, for tænk nu hvis andre så det forkert. Så han har valgt at have med voksne hjerneskadet at gøre og det var og er han rigtig glad for.
Nu ved jeg jo så kun noget om hvordan det gik efter han havde taget uddannelsen, hvordan det er for alle ved jeg ikke. Men jeg ved at om to år kan han få betalt den fulde pædagog uddannelse af kommunen, så det er vist det han gerne vil, han er meget glad for faget og lønnen bliver bedre med den fulde uddannelse.
Anmeld
Citér