Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vågner her til morgen og kan mærke at der er noget der irritere mig dowen there, jeg står op og kigger og til min forskrækkelse springer en gul rødelige bums/byld i mine øjn, den sidder på skeden, hvis i forstår. har aldrig prøvet noget lignede.
what to do?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er garanteret gået betændelse i en hårsæk. Du kan jo prøve at klemme det ud i badet. Men pas på kender en hvor der gik stafylikokker i og hun måtte en tur på sygehuset. Min erfaring er, at huden dernede reagerer sådan på barbering med f.eks barberblade og derfor jeg aldrig bruger disse.
det var starten af sidste uge, jeg ordet det dernede. Har aldrig prøvet det før, at en barbering giver mig bumser/bylder
Jeg er en af dem der googler løs, hvilket virkelig er dumt der står at hvis man selv prikker hul, så kan det smitte
Jeg har ikke en særlig god psyke, når det handler om de nedre dele, så bare tanken om at jeg selv skal prikke hul eller lægen, bliver jeg helt dårlig svedige hænder, kvalme og utilpas
oh god får da ikke ligefrem lyst til at barbe mig mere
Anonym skriver: Jeg vågner her til morgen og kan mærke at der er noget der irritere mig dowen there, jeg står op og kigger og til min forskrækkelse springer en gul rødelige bums/byld i mine øjn, den sidder på skeden, hvis i forstår. har aldrig prøvet noget lignede. what to do?
Jeg får gerne en enkelt op til mens.
Jeg trykker den, og så forsvinder den efter et par dage.
migmigher skriver: Jeg får gerne en enkelt op til mens. Jeg trykker den, og så forsvinder den efter et par dage.
den små klør os og er øm
tør du godt klemme den? hvad hvis det skyldes et indgroet hår?
(undskyld mine mærkelige spørgsmål )
Anonym skriver: den små klør os og er øm tør du godt klemme den? hvad hvis det skyldes et indgroet hår? (undskyld mine mærkelige spørgsmål )
Jeg har aldrig tænkt videre over det, andet end, at det vil være trist hvis den springer af sig selv, og det sætter sig i trusserne.
migmigher skriver: Jeg har aldrig tænkt videre over det, andet end, at det vil være trist hvis den springer af sig selv, og det sætter sig i trusserne.
selvfølgelig rigtig. det nok heller ikke så godt, med de bakterie.
hvad prikkede du den med, fingere? av av av av
Anonym skriver: selvfølgelig rigtig. det nok heller ikke så godt, med de bakterie. hvad prikkede du den med, fingere? av av av av
Ligesom en almindelig bums. Bare trykkes, med rene fingre selvfølgelig.
Av av av
tog lige en tjekker til min, den er ikke gul mere
men stadig bulet ud men bare rød/hudfarvet.
Hvis det er en indgroet hårsæk, som der er gået betændelse i så prøv at sætte dig med en pinset og se om du kan finde spidsen af et hår i midten af den. Hvis jeg har oplevet det så er det i hvert fald det jeg gør, og så hiver jeg håret ud. Derefter kan den trykkes som en bums og så bare skylles godt så er det ovre meget hurtigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128