Kan det være tandfrembrud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. december 2016

Mortil2drenge<3

min søn på 8 måneder har de sidste  dage være enormt pjevset træt og bliver hurtigt "sur" og jeg tænker om det kan være tænderne idag er hans kinder også ekstremt røde har prøvet mærke ham ind i munden men han bliver sur når jeg gør det, når han tager fat i mine kinder og næse med sin mund synes jeg godt jeg kan mærke noget der er lidt spidst både fra hans overmund og undermund. 

Så mit spørgsmål er endelig kan de være mega pjevset træt og sur ved tandfrembrud ?  Må absolut ingenting ved ham idag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2016

Mortil2drenge<3

Molly90 skriver:

min søn på 8 måneder har de sidste  dage være enormt pjevset træt og bliver hurtigt "sur" og jeg tænker om det kan være tænderne idag er hans kinder også ekstremt røde har prøvet mærke ham ind i munden men han bliver sur når jeg gør det, når han tager fat i mine kinder og næse med sin mund synes jeg godt jeg kan mærke noget der er lidt spidst både fra hans overmund og undermund. 

Så mit spørgsmål er endelig kan de være mega pjevset træt og sur ved tandfrembrud ?  Må absolut ingenting ved ham idag 

Slet ingen 

Anmeld Citér

6. december 2016

Babytiime

Profilbillede for Babytiime
Molly90 skriver:

Slet ingen 

Det kan sagtens være pga tænder. Min søn bliver snart 8 mdr og han har 2 tænder på vej som både kan ses og mærkes. De 2 tænder bliver hans 3. Og 4. Tand. Han er også pylret og utilpas op til 

Anmeld Citér

6. december 2016

Mortil2drenge<3

Babytiime skriver:

Det kan sagtens være pga tænder. Min søn bliver snart 8 mdr og han har 2 tænder på vej som både kan ses og mærkes. De 2 tænder bliver hans 3. Og 4. Tand. Han er også pylret og utilpas op til 

Okay synes bare de tænder har været på vej lang tid hehe men lige pludselig er de der nok 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.