Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stineve skriver:Hej smukke kvinder jeg ved egentlig slet ikke hvad jeg vil med dette debat oplæg, men jeg har bare brug for at kunne fortælle nogle andre kvinder der selv har siddet i denne situation at jeg er så skruk, så skruk ... jeg glæder mig selvfølgelig over at vi på et eller andet tidspunkt selv kan gå igang med projektet, men nyder samtidig også den tid vi har sammen nu ... bare mig og ham, hvor vi ikke skal tænke på andre end os selv... Men derfor er det stadig svært ikke at blive/være skruk når man ser og hører om alle jeres fantastiske vidundere.... Kh stine
LotteGabriella skriver:hihi, kan jeg godt forstå men bare vent at se, lige pludselig så er det din turman ved sgu aldrig hvornår det sker....eller for vores vedkommende der var det ikke helt planlagt, men en dejlig overraskelse I mellemtiden kan du lige nyde min lille prinsesse
Lærke90 skriver:Kender det alt for godt - 6 måneder inden jeg blev gravid var jeg simpelhen så skruk at jeg ikke kunne tænke på andet.. Kunne tude over at det ikke snart var tid.. Og nu kan jeg ikke vente til hun kommer ud
Ja, og det bliver så skønt når det bliver min tur Ihh, altså... hvor er hun yndig og smuk din prinsesse.... det er jo liiige så noget der gør mig endnu mere skruk.... jeg har prøvet at sige til kæresten jeg har ægløsning om en uges tid, meeen... den er han ikke helt med på... he he...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128