Jeg er så skruk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. oktober 2009

Stineve

Hej smukke kvinder

jeg ved egentlig slet ikke hvad jeg vil med dette debat oplæg, men jeg har bare brug for at kunne fortælle nogle andre kvinder der selv har siddet i denne situation at jeg er så skruk, så skruk ... jeg glæder mig selvfølgelig over at vi på et eller andet tidspunkt selv kan gå igang med projektet, men nyder samtidig også den tid vi har sammen nu ... bare mig og ham, hvor vi ikke skal tænke på andre end os selv... Men derfor er det stadig svært ikke at blive/være skruk når man ser og hører om alle jeres fantastiske vidundere....

Kh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

LotteGabriella

Stineve skriver:

Hej smukke kvinder

jeg ved egentlig slet ikke hvad jeg vil med dette debat oplæg, men jeg har bare brug for at kunne fortælle nogle andre kvinder der selv har siddet i denne situation at jeg er så skruk, så skruk ... jeg glæder mig selvfølgelig over at vi på et eller andet tidspunkt selv kan gå igang med projektet, men nyder samtidig også den tid vi har sammen nu ... bare mig og ham, hvor vi ikke skal tænke på andre end os selv... Men derfor er det stadig svært ikke at blive/være skruk når man ser og hører om alle jeres fantastiske vidundere....

Kh stine

hihi, kan jeg godt forstå 

men bare vent at se, lige pludselig så er det din turman ved sgu aldrig hvornår det sker....eller for vores vedkommende der var det ikke helt planlagt, men en dejlig overraskelse 

I mellemtiden kan du lige nyde min lille prinsesse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2009

Lærke90

Stineve skriver:

Hej smukke kvinder

Kh stine

Kender det alt for godt - 6 måneder inden jeg blev gravid var jeg simpelhen så skruk at jeg ikke kunne tænke på andet..
Kunne tude over at det ikke snart var tid..  
Og nu kan jeg ikke vente til hun kommer ud  

Anmeld

4. oktober 2009

Stineve

LotteGabriella skriver:

hihi, kan jeg godt forstå 

men bare vent at se, lige pludselig så er det din turman ved sgu aldrig hvornår det sker....eller for vores vedkommende der var det ikke helt planlagt, men en dejlig overraskelse 

I mellemtiden kan du lige nyde min lille prinsesse

Ja, og det bliver så skønt når det bliver min tur

Ihh, altså... hvor er hun yndig og smuk din prinsesse....
det er jo liiige så noget der gør mig endnu mere skruk....

jeg har prøvet at sige til kæresten jeg har ægløsning om en uges tid, meeen... den er han ikke helt med på... he he...

Anmeld

4. oktober 2009

Stineve

Lærke90 skriver:

Kender det alt for godt - 6 måneder inden jeg blev gravid var jeg simpelhen så skruk at jeg ikke kunne tænke på andet..
Kunne tude over at det ikke snart var tid..  
Og nu kan jeg ikke vente til hun kommer ud  

Men hvor er du dog heldig at du snart kan holde din pige i armene...
men ja, tiden må føles lang!...

Anmeld

5. oktober 2009

Lærke90

Glæder mig også meget

Anmeld

5. oktober 2009

LotteGabriella

Ja, og det bliver så skønt når det bliver min tur

Ihh, altså... hvor er hun yndig og smuk din prinsesse....
det er jo liiige så noget der gør mig endnu mere skruk....

jeg har prøvet at sige til kæresten jeg har ægløsning om en uges tid, meeen... den er han ikke helt med på... he he...

HIhi tusinde tak, vi synes også at hun er gudeskøn
LOL, øv øv hvor er han kedelig du må lokke ham med at der jo kommer til at være en masse træning, da det jo med stor sandsynlighed nok ikke lykkedes 1. gang

Anmeld

5. oktober 2009

Stineve

Det kan jeg godt forstå i synes...

He he.. når ja.. det argument har jeg ikke haft i brug... prøver det senere, så må vi se hvad han siger ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.