Min søn har store knopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
12 svar
3 synes godt om
5. december 2016

Anonym trådstarter

Hej Folks min søn har fået nogle knopper jeg ved ikke hvad det kan være det er siden i går han har også haft lidt sidste måned og så var jeg hos lægen og lægen sagde at det ikke var noget så jeg ved ikke hvad det kan være jeg håber nogen der kan hjælpe mig med det for Jeg er rigtig meget bekymret over det han har fået og det klør rigtig meget han havde lidt i går ved maven nu har har han fået det næsten hele kroppen venlig hilsen en bekymret mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Bliver huden holdt godt med fugt og ingen parfumer??  

Og bad Ca 1 gang ugentligt for ikke at afvaske huden naturlige fedtlag af. = ingen sæbe i badevandet evt bare lidt olie 

Anmeld Citér

5. december 2016

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Bliver huden holdt godt med fugt og ingen parfumer??  

Og bad Ca 1 gang ugentligt for ikke at afvaske huden naturlige fedtlag af. = ingen sæbe i badevandet evt bare lidt olie 

Ja det gør han .  Og jeg bruger alt uden parfume  og jeg smørcreme på ham hver dag inden han går i seng 

går i bad hver aften inden han skal i seng 

Anmeld Citér

5. december 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84
Anonym skriver:

Ja det gør han .  Og jeg bruger alt uden parfume  og jeg smørcreme på ham hver dag inden han går i seng 

Ville hvis jeg var dig droppe de aften bade. også skære ned til 1 gang ugentligt.  så huden får lidt ro. 

Anmeld Citér

5. december 2016

Kattha

Anonym skriver:

Som en anden skriver, er det måske en god ide ikke at bade ham hver dag. Hvad er det for noget creme du smører ham med?

Børn kan også få knopper i forbindelse med virus. Måske har han andre symptomer? Kan jo være det er starten på noget sygdom, der er vist meget i omløb.

Anmeld Citér

5. december 2016

L-Mortil3

Det ligner min og min søns hud når vi har mega nældefeber udbrud! Har du prøvet en halv antihistamin? Jeg ville få en tid ved hudlæge! Undgå alt med parfume og brug naturligt stof mod huden, gerne bomuld eller silke. Der findes en god anti irritations balm fra laroshe posay, den bruger vi til det atopiske eksem, den tager kløe. 

Rigtig god bedring!

Anmeld Citér

5. december 2016

Anonym trådstarter

L-Mortil3 skriver:

Det ligner min og min søns hud når vi har mega nældefeber udbrud! Har du prøvet en halv antihistamin? Jeg ville få en tid ved hudlæge! Undgå alt med parfume og brug naturligt stof mod huden, gerne bomuld eller silke. Der findes en god anti irritations balm fra laroshe posay, den bruger vi til det atopiske eksem, den tager kløe. 

Rigtig god bedring!

. jeg bruger olie og Exomega Emollient balm . 

Men det hjalp så lidt og nu får han det bare mere og mere synes jeg .  jeg tog til læge og han sagde det ikke noget slemt . ringer til hudlæge imorgen 

det så syndt det klør meget på ham .. 

Anmeld Citér

5. december 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Som en anden skriver, er det måske en god ide ikke at bade ham hver dag. Hvad er det for noget creme du smører ham med?

Børn kan også få knopper i forbindelse med virus. Måske har han andre symptomer? Kan jo være det er starten på noget sygdom, der er vist meget i omløb.

jeg bruger olie og Exomega Emollient balm

Anmeld Citér

5. december 2016

L-Mortil3

Anonym skriver:

. jeg bruger olie og Exomega Emollient balm . 

Men det hjalp så lidt og nu får han det bare mere og mere synes jeg .  jeg tog til læge og han sagde det ikke noget slemt . ringer til hudlæge imorgen 

det så syndt det klør meget på ham .. 

Jeg synes det er en RIGTIG god ide med hudlægen! De ved altså noget mere om det end de praktiserende der bare hurtigt skal have folk igennem

Anmeld Citér

6. december 2016

JustMe123

Det kunne godt ligne noget nældefeber, da du siger det klør men forsvinder knopperne igen efter et stykke tid? 

Undlad olien og brug istedet decubal eller locobase. Kontakt hudlægen istedet, det er deres speciale. 

Rigtig god bedring med ham

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.