hvilken mærke spise jeres baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. december 2016

prinsesse2016

Hej piger 

Min datter blive født 20 september 2016. Jeg start med at amme hende da hun kommer til verden. Så 1 uge efter valgt jeg at amme hende halv og give hende halv flaske. den modermælkserstatning start med var babymælk fra arla. 

Men så for 3 uger siden begynde hun at kast op af modermælkserstatning. så valgt jeg at skrift til Nutramigen, men så igår begynder hun at kast op igen. 

Så nu snak mig og min kæreste om skrift til nyt modermælkserstatning som er unden komælk. 

venlig hilsen

prinsesse2016

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

4. december 2016

Newsence

Profilbillede for Newsence
stresset over kommune og a.kasse. Det vil bare ikke som jeg vil...

arlas baby mælk fik også min baby til at kaste op

så hjemme bruger vi nan pulver og ude bruger vi allomin brik. det virker super godt.

Derudover syntes jeg I skal passe på med at eksperimentere med babys mælk uden at have læge eller sundhedsplejerske ind over.  

Hvis I hele tiden skifter det ud slår i bare babys mave i stykker.

Derudover er det jo sæson for sygdomme og min lille dreng på 6 måneder har da for ca. 1 uge siden været syg hvor han kastede alt op så snart han havde spist men det havde jo intet med mælken at gøre men blot sygdom. Så jeg ville nok lige se tiden lidt an et par dage og se om det ikke stabiliserer sig. Og ellers bare give baby mindre og tiere mad indtil den evt. sygdom er ovre igen. 

Anmeld Citér

4. december 2016

prinsesse2016

Newsence skriver:

arlas baby mælk fik også min baby til at kaste op

så hjemme bruger vi nan pulver og ude bruger vi allomin brik. det virker super godt.

Derudover syntes jeg I skal passe på med at eksperimentere med babys mælk uden at have læge eller sundhedsplejerske ind over.  

Hvis I hele tiden skifter det ud slår i bare babys mave i stykker.

Derudover er det jo sæson for sygdomme og min lille dreng på 6 måneder har da for ca. 1 uge siden været syg hvor han kastede alt op så snart han havde spist men det havde jo intet med mælken at gøre men blot sygdom. Så jeg ville nok lige se tiden lidt an et par dage og se om det ikke stabiliserer sig. Og ellers bare give baby mindre og tiere mad indtil den evt. sygdom er ovre igen. 

vi har lige være på lægevagt med hende som siger at han mente det kunne være ko mælk hun ikke kunne tåler. Så han anbefale mig at vi tog på apotek hjem og købe modermælk unden ko mælk og så søge vores egen læge i morgen. 

Anmeld Citér

4. december 2016

Kris'

Min datter var også på modermælkserstatning, og kun Allomin virkede - den grønne (syrnet). Alle andre kastede hun simpelthen op i lange stråler. Men denne Allomin Syrnet fik vi anbefalet af både læger, sygeplejersker, sundhedsplejersker og jordemødre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+