Så fik vi dp-plads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. april 2008

Sille

Havde ellers ønsket en vg-stue plads, men det kan ikke lade sig gøre.. Nu håber jeg at vi får en sød dp-mor. Det er bare et dårlig tidspunkt Freja skal starte på. Hun starter op 1.maj of skal køres ind. Så skal dp-moren have 3 ugers sommerferie snart og der skal hun nærmest køres ind i en gæstedp. Så skal vi holde 3 ugers ferie og derefter skal hun køres ind igen fordi hun har været væk 6 uger..
Tåbeligt!
Det er så skræmmende at sende Freja ud i den store verden.. puhhh ha.... Men hun har brug for det.
Nu glæder jeg mig bare til at møde den dp-mor vi har fået tildelt...
-sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2008

ivfmarie

tillykke med pladsen! Lad nu være med at tage bekymringerne på forskud!!! Det er da lige med til at gøre stakkels Freja bange for at plive passet ude! Du skal bare slappe af og være tryg ved at overlade dit barns til dp'en. Dp'en har passet mange små børn - alle sammen med hver deres små særheder - og INGEN af dem er døde, endsige blevet syge eller mærkelige af at blive passet der, så det går også nok med Freja!!?!! ;) Ej, undskyld søde Sille. Selvfølgelig skal du bekymre dig - det er vores job som mor at bekymre os om vores børn - også selvom det er unødvendigt. Bare rolig - det skal nok gå. Og Freja-tøsen vil elske at komme ud og mosle rundt med de andre børn. Knus Marie, der har fået den sødeste dreng efter han er begyndt i dp (er endda begyndt at sove igennem!!)

Anmeld

9. april 2008

Tynen

Teløk´ med pladsen :)

Det er sgu til at få dårlige nerver det pasningshelvede og nu også ferie!

Håber det hele kommer til at gå smertefrit!

Trine - Der skal ned og besøge Stellas mulige dpér her kl. 12! Øv, det er skræmmende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.