To års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
5 svar
1 synes godt om
2. december 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Hvordan fejrede i jeres børns to års fødselsdag på selve dagen? Hvad havde de evt. med i dagpleje/vuggestue?    

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Morogbarn skriver:

Hvordan fejrede i jeres børns to års fødselsdag på selve dagen? Hvad havde de evt. med i dagpleje/vuggestue?    

Min datter havde ikke noget med, men det er fordi at dagplejemoren laver boller og pynter op med balloner, og så har de andre børn hver en lille ting med.

Anmeld Citér

2. december 2016

Christabelle

Min datter havde godteposer med til at dele ud i vuggestuen. Der var en clementin, en figenstang, en minisalami, en ostehaps og en pakke rosiner i hver pose  

Vi kunne ikke få fri fra arbejde den dag så vi fejrede hende ikke som sådan på dagen, andet end med gave om morgenen og aftensmad hun godt kunne lide

Anmeld Citér

2. december 2016

baby_drømme

Min søn blev 2 år på en fredag, så han fik en bolleslange med i vuggestuen  Dagen efter, om lørdagen, havde vi gæster til boller og lagkage 

Anmeld Citér

3. december 2016

M&Ms

Vi brugte af vores omsorgsdage og holdt fri på selve dagen. Vi startede med brunch herhjemme (knægten sover længe, hvis vi lader ham) og tog derefter i legeland for første gang. Vi endte i et spontant fotoshoot, da vi forlod legelandet, så vi fik nogle dejlige billeder ud af det. Aftensmaden stod på pandekager.

Den efterfølgende weekend holdt vi stor familiefødselsdag for ham med masser af balloner, kagemand, lagkage og hvad der ellers hører sig til.

Anmeld Citér

3. december 2016

Miti's mama

Læser lige med.

Min datter fylder også 2 år midt i julen. Har aftalt med dagplejemor at hun får nogle små cupcakes med dagen før ferien. Er ikke sikker med selve dagen. Men bliver noget hygge hjemme med lagkage og gaver da alt er lukket.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.