Indtil videre er jeg anonym, da meget få kender til vores babyplaner.
Sagen er den, at vi gik i gang med projekt baby tilbage i august... vi blev gravide i første forsøg. Lykken var desværre kort, da jeg knap 8 uger henne, havde en spontan abort. Efterfølgende var der uregelmæssige blødninger, hvorfor jeg blev henvist til terminsscanning, da testene endnu engang viste positiv, i starten af november. Ifølge scanning onsdag, var jeg 6+0 og der var hjerteblink. Samme morgen for scanningen, altså onsdag, begyndte jeg at bløde igen. En blanding af frisk og gammel blod, som aftog i løbet af dagen. Scanningen kunne ikke umiddelbart give en forklaring på blødningen. Dagen efter, og i dag, har jeg fortsat blødninger on/off og en konstant murren i underlivet. Pga tidligere abort, er vi naturligvis hamrende bange for, at det er den vej det går igen. Jeg har brug for at høre jeres erfaringer vedrørende blødning tidligt i graviditeten, og hvad endte det med? Er der nogen, der har oplevet flere spontane aborter i træk?
Er i tvivl, hvorvidt jeg har overvejet alle muligheder i afstemningen. Hvis ikke, så bare stem blankt og evt. knyt en kommentar i tråden.
Hilsen Anomor
Anmeld
Citér