Søskendesæde eller trinbræt til 2 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
4 svar
2 synes godt om
1. december 2016

Miti's mama

Baby nummer to kommer om mindre end 2 mdr (yeah!), og har været ude at finde en god barnevogn. Nu står jeg lidt og ved ikke om jeg skal finde et trinbræt eller et søskendesæde min pige på 2 år, eller noget helt andet?

Hvad har i brugt og hvad vil i anbefale? Gode og dårlige erfaringer modtages begge gerne.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Miti's mama skriver:

Baby nummer to kommer om mindre end 2 mdr (yeah!), og har været ude at finde en god barnevogn. Nu står jeg lidt og ved ikke om jeg skal finde et trinbræt eller et søskendesæde min pige på 2 år, eller noget helt andet?

Hvad har i brugt og hvad vil i anbefale? Gode og dårlige erfaringer modtages begge gerne.

Det kommer an på hvor meget i skal køre med barnevognen.

Vores er der 3 år imellem. Og vi brugte meget barnevognen og jeg kunne ikke undvære et sæde til den store.

Et vennepar vi har med børn med næsten samme alder imellem kunne godt nøjes med et stå brædt da de ikke fik ret meget.

Så tror du skal vurdere hvad jeres behov er.

Anmeld Citér

1. december 2016

2babygirls

Miti's mama skriver:

Vi havde begge dele. også fordi stå brættet er lidt træls i vejen, og når den store blev træt af at stå.

Anmeld Citér

1. december 2016

De3Guldklumper

Jeg brugte ikke andet end ståbræt. Jeg har 15 1/2 mdr mellem mine de ældste. Jeg brugte rigtig meget vognen men det har aldrig været et problem kun med ståbræt. 

Anmeld Citér

1. december 2016

Ano20

Det er også godt at have med i overvejelserne, at der ikke er så mange barnevogne, der kan holde til at have et søskendesæde på på længere sigt, uden at de kommer til at hænge i stellet. Da vi købte vores barnevogn i 2014 fik vi at vide at det kun var Odder, der kunne holde til et søskendesæde. Men jeg ved så ikke med de nye mærker, som Stork, der er kommet derefter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.