Hjemmegående mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2016

debattør-37979

Hej alle mødre :) Vi er fire sociologi-studerende ved Københavns Universitet, som er i gang med at lave en undersøgelse om livet som hjemmegående mor og motivationen herfor. I den forbindelse vil vi meget gerne interviewe fuldtids hjemmegående mødre, som har afsluttet deres barselsorlov, og som går hjemme med deres børn i alderen 0-5 år. Interviewene er anonyme og kommer til at foregå i Storkøbenhavn i perioden fra d. 8.-19. december. Vi har desuden brug for en hjemmegående mor som har interesse i at deltage i et gruppeinterview d. 12 december kl. 10, omkring indre by. Hvis I er interesseret i at deltage eller har spørgsmål, kan I kontakte mig på mail: amunag@hotmail.com eller min medstuderende på mail: Pernille_hviidskov@hotmail.com. På forhånd tak for hjælpen :). Mange hilsner, Amani, Amanda, Pernille og Louise.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

1. december 2016

Mortilah

Profilbillede for Mortilah

Det lyder spændene. Jeg ville gerne have deltaget, men jeg bor desværre ikke i Kbh. Held og lykke med projektet:-) 

Anmeld Citér

3. december 2016

lilledittemor

Profilbillede for lilledittemor

Jeg ville gerne deltage, men mine børn går i børnehave 

Anmeld Citér

8. december 2016

debattør-37979

lilledittemor skriver:

Jeg ville gerne deltage, men mine børn går i børnehave 

Går de i institution på fuldtid? Vi vil meget gerne have fat i hjemmegående mødre som har børnene delvist eller på fuldtid hjemme.

Anmeld Citér

8. december 2016

lilledittemor

Profilbillede for lilledittemor

Går de i institution på fuldtid? Vi vil meget gerne have fat i hjemmegående mødre som har børnene delvist eller på fuldtid hjemme.

Vi betaler for fuld tid i institutionen, men de er der bestemt ikke på fuld tid 

Anmeld Citér

9. december 2016

debattør-37979

lilledittemor skriver:

Vi betaler for fuld tid i institutionen, men de er der bestemt ikke på fuld tid 

Hej igen, 

Vi kunne godt være interesseret i at interviewe dig, har du mulighed d. 16 kl 10, enten hjemme ved jer eller evt. på CSS (Københavns universitet ved nørreport). 

Du kan kontakte min medstuderende Pernille på mail: Pernille_hviid_skov@hotmail.com eller 61281334

Mvh Amani & Pernille. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.