Hjemmegående mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.465 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2016

debattør-37979

Hej alle mødre :) Vi er fire sociologi-studerende ved Københavns Universitet, som er i gang med at lave en undersøgelse om livet som hjemmegående mor og motivationen herfor. I den forbindelse vil vi meget gerne interviewe fuldtids hjemmegående mødre, som har afsluttet deres barselsorlov, og som går hjemme med deres børn i alderen 0-5 år. Interviewene er anonyme og kommer til at foregå i Storkøbenhavn i perioden fra d. 8.-19. december. Vi har desuden brug for en hjemmegående mor som har interesse i at deltage i et gruppeinterview d. 12 december kl. 10, omkring indre by. Hvis I er interesseret i at deltage eller har spørgsmål, kan I kontakte mig på mail: amunag@hotmail.com eller min medstuderende på mail: Pernille_hviidskov@hotmail.com. På forhånd tak for hjælpen :). Mange hilsner, Amani, Amanda, Pernille og Louise.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2016

Mortilah

Det lyder spændene. Jeg ville gerne have deltaget, men jeg bor desværre ikke i Kbh. Held og lykke med projektet:-) 

Anmeld Citér

3. december 2016

lilledittemor

Jeg ville gerne deltage, men mine børn går i børnehave 

Anmeld Citér

8. december 2016

debattør-37979

lilledittemor skriver:

Jeg ville gerne deltage, men mine børn går i børnehave 

Går de i institution på fuldtid? Vi vil meget gerne have fat i hjemmegående mødre som har børnene delvist eller på fuldtid hjemme.

Anmeld Citér

8. december 2016

lilledittemor

Går de i institution på fuldtid? Vi vil meget gerne have fat i hjemmegående mødre som har børnene delvist eller på fuldtid hjemme.

Vi betaler for fuld tid i institutionen, men de er der bestemt ikke på fuld tid 

Anmeld Citér

9. december 2016

debattør-37979

lilledittemor skriver:

Vi betaler for fuld tid i institutionen, men de er der bestemt ikke på fuld tid 

Hej igen, 

Vi kunne godt være interesseret i at interviewe dig, har du mulighed d. 16 kl 10, enten hjemme ved jer eller evt. på CSS (Københavns universitet ved nørreport). 

Du kan kontakte min medstuderende Pernille på mail: Pernille_hviid_skov@hotmail.com eller 61281334

Mvh Amani & Pernille. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.