Jeg vil så lige tilføje, at ja, der er flere men jordemødre har LANGT flere opgaver end for ti år siden. De skal eksempelvis dokumentere meget mere OG masser af andet personale er blevet skåret væk, så jordemødre skal lave deres arbejde også.
Så det der med, at der er kommet flere jordemødre? Ja - teknisk - men de har fået flere opgaver og mindre hjælp.
Så det kan da godt være, at du får flere kolleger på din arbejdsplads, men hvis pludseligt rengøringspersonalet på 10 mennesker blev fyret og du skulle overtage deres arbejde sammen dine 2 nye kolleger OG dokumentere dobbelt så meget i et system som ikke fungerede (hvilket de har haft store problemer med grundet en fejl)
Så kan det da godt være, at du har fået flere kolleger på din arbejdsplads - me. Kan du stadig lave det samme?
Jeg kan ærligt godt forstå, du er nervøs TS. Jeg havde selv en dårlig fødsels PGA for lidt personale - men det var mest bagefter.
jeg vil dog sige, at jordemødrene var skide dygtige! Det handler nok om, hvad vi som forældre forventer ved en fødsel. Hvis du ved, at der er pres på, og du forventer at de ikke er ved din side hele tiden osv, så kan du også give din mand eller fødselshjælper "flere" opgaver.
Uanset hvad, så er de der, hvis der er farlige situationer osv. Og de skal NOK passe på dig :-)
Anmeld
Citér