Det hele ramler for mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. november 2016

Moar1

Hej derude! 

Håber der en nogen der kan hjælpe mig lidt. Jeg ved ikke hvad der sker med mig her på det sidste men jeg er bare konstant så ked af det

mig og kæreste har en søn på 20 mdr. Jeg studere og min kæreste arbejder. Min kæreste arbejder hverdag fra 13-23 , så vi ser næsten ikke hinanden. Han sørger for vores søn kommer o vuggestue. Efter skole henter jeg ham, haster videre for at handle, hjem og lave mad og så ellers helle aften underholde et barn der er så morsyg lige pt og ikke vil sove om aften. 

Fra jeg kommer hjem og til jeg går i seng , har jeg lyst til at græde 20 gange i løbet af den tid. Jeg er på renden til at græde bår min søn endnu en gang ikk kan sidde selv og lege mens jeg laver mad, (han skal op i armene) og jeg er på randen til at græde hvergang han er umulig at putte.

Hvad sker der med mig??? Nogen der har haft det på samme måde og som kan komme med noget til mig? føler mig virkelig som den dårligste mor ever  

sorry for denne lange og forvirret smøre!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2016

Anonym

Jeg tror måske bare det er en stresset mor periode du er i? Føler du dig deprimeret eller umotiveret? Jeg har også perioder hvor jeg er så fyldt til randen af skole, lektier, oprydning, madlavning, børn der kræver, og pligter og forventninger og så tillader jeg mig altså at bryde sammen og græde, græde og græde alene om aftenen. Og så får jeg gerne hævede øjne og hovedepine men følelsen af at være kommet af med det er rigtig god. Jeg tror ikke der er noget galt med mig. Jeg er bare en kvinde der kæmper for at holde skindet på næsen og i nogen perioder er det svært og i andre legede let.  

Anmeld Citér

30. november 2016

Mor til guldklumpen

Jeg tror til dels at det er helt normalt når man har et lille barn og en stresset hverdag.  Mange af de ting du skriver kan jeg sagtens kende. Det er bare super hårdt i perioder. Giv dig selv lov til at være ked af det. Ofte hjælper det bare at komme ud med det. Måske du nogle eftermiddage eller aftner kunne få en veninde eller en der står der nært til at komme forbi og hjælpe? Eller bare det at der er nogle så man ikke føler sig helt alene. Det har ihvertfald hjulpet mig en del da min kæreste også arbejder meget. Men pas godt på dig selv, og husk også at gøre noget godt for dig selv. 

Anmeld Citér

30. november 2016

Moar1

Mor til guldklumpen skriver:

Jeg tror til dels at det er helt normalt når man har et lille barn og en stresset hverdag.  Mange af de ting du skriver kan jeg sagtens kende. Det er bare super hårdt i perioder. Giv dig selv lov til at være ked af det. Ofte hjælper det bare at komme ud med det. Måske du nogle eftermiddage eller aftner kunne få en veninde eller en der står der nært til at komme forbi og hjælpe? Eller bare det at der er nogle så man ikke føler sig helt alene. Det har ihvertfald hjulpet mig en del da min kæreste også arbejder meget. Men pas godt på dig selv, og husk også at gøre noget godt for dig selv. 

Stresset er ikke nok til at beskrive, føler ikke jeg har timer nok i hverdagen. Jeg har desværre ingen her tæt på mig, da vi er næsten helt nye i den her by. Er meget alene det meste af tid her hjemme. 

Jeg vil ønske jeg nogle gang havde tid til mig selv, men det føler jeg aldrig jeg kan få. 

Tak for dine ord. Det hjalp lidt , at det okay hvis jeg græder og er ked af det en gang imellem. 

Anmeld Citér

1. december 2016

Moar1

Anonym skriver:

Jeg tror måske bare det er en stresset mor periode du er i? Føler du dig deprimeret eller umotiveret? Jeg har også perioder hvor jeg er så fyldt til randen af skole, lektier, oprydning, madlavning, børn der kræver, og pligter og forventninger og så tillader jeg mig altså at bryde sammen og græde, græde og græde alene om aftenen. Og så får jeg gerne hævede øjne og hovedepine men følelsen af at være kommet af med det er rigtig god. Jeg tror ikke der er noget galt med mig. Jeg er bare en kvinde der kæmper for at holde skindet på næsen og i nogen perioder er det svært og i andre legede let.  

Jeg tror du har ret. Tror bare jeg fyldt op med alle de pligter jeg har o løbet af dagen. 

Igår bliv det hele vidst bare for meget, blandet med at min søn nægtede at sove og så kom jeg til at hæve stemme over for om nøj hvor fik jeg det skidt bagefter, jeg kunne ikke stoppe med at græde. 

Anmeld Citér

1. december 2016

Mullemee

Jeg synes du skulle ringe til din sundhedsplejerske og få talt ud med hende. Måske kan hun give dig nogle gode fif's til hvordan du kan have din søn hos dig uden at skulle have ham i armene når du laver mad, og hvordan du bedst putter. Jeg har haft så meget gavn af min sundhedsplejerske, som jeg stadig kan finde på et ringe til, selv om den yngste er snart 3. Det er hårdt i perioder, men er sikker på, at du gør det bedste du kan. 

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym

Din søn dør ikke af at sidde på gulvet og græde, mens du laver mad. Mit barn er også inde i en meget mor-syg periode; hvis jeg hele tiden bar rundt på ham, ville jeg aldrig få noget gjort. Det lyder måske lidt hårdt, men det er den eneste løsning, når man er alene.

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Din søn dør ikke af at sidde på gulvet og græde, mens du laver mad. Mit barn er også inde i en meget mor-syg periode; hvis jeg hele tiden bar rundt på ham, ville jeg aldrig få noget gjort. Det lyder måske lidt hårdt, men det er den eneste løsning, når man er alene.

Lige præcis.

Evt. anskaf dig en høj kravlegård. På den måde kan han se dig, mens du laver mad, men ikke hænge om benene på dig.

Anmeld Citér

13. december 2016

Babilooo

Moar1 skriver:

Hej derude! 

Håber der en nogen der kan hjælpe mig lidt. Jeg ved ikke hvad der sker med mig her på det sidste men jeg er bare konstant så ked af det

mig og kæreste har en søn på 20 mdr. Jeg studere og min kæreste arbejder. Min kæreste arbejder hverdag fra 13-23 , så vi ser næsten ikke hinanden. Han sørger for vores søn kommer o vuggestue. Efter skole henter jeg ham, haster videre for at handle, hjem og lave mad og så ellers helle aften underholde et barn der er så morsyg lige pt og ikke vil sove om aften. 

Fra jeg kommer hjem og til jeg går i seng , har jeg lyst til at græde 20 gange i løbet af den tid. Jeg er på renden til at græde bår min søn endnu en gang ikk kan sidde selv og lege mens jeg laver mad, (han skal op i armene) og jeg er på randen til at græde hvergang han er umulig at putte.

Hvad sker der med mig??? Nogen der har haft det på samme måde og som kan komme med noget til mig? føler mig virkelig som den dårligste mor ever  

sorry for denne lange og forvirret smøre!

Det kan være meget uoverskueligt med små børn især når de er i krævende perioder.... MEN du skriver at du har lyst til at græde 20 gange inden for kort tid...?

På mig lyder det som en depression måske en fødselsdepression der ikke er blevet behandlet. Jeg ville kontakte egen læge og beskrive din generelle sindstilstand.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.