.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.688 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. november 2016

bøllen

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2016

bøllen

8. december 2016

heaven

Hvor er de seje

kan du lave nogen i str 56/62?? Så kunne jeg godt være interesseret

kh Jannie 

Anmeld

8. december 2016

bøllen

Hvor er de seje

kan du lave nogen i str 56/62?? Så kunne jeg godt være interesseret

kh Jannie 

Hejsa

mange tak :-)

ja det kan jeg godt , har dog ikke mere af stoffet med maskiner ( kan evt tjekke mandag om det kan købes endnu ). Har også dette 

Anmeld

6. januar 2017

bøllen

��

Anmeld

7. januar 2017

heaven

bøllen skriver:

Hejsa

mange tak :-)

ja det kan jeg godt , har dog ikke mere af stoffet med maskiner ( kan evt tjekke mandag om det kan købes endnu ). Har også dette 

Hej igen

sorry jeg ikke har svaret, har først set din besked nu?? Troede jeg havde fået krydset af i "følg tråd" - det har jeg så nu

jeg er meget interesseret, nu er det jo lang tid siden jeg skrev - så hvordan ser det ud med stof?? Jeg tænker jeg gerne vil bestille 6 par i 56/62 - 3 i noget mønsterværk og 3 dreng-ensfarvede i f.eks grøn, blå og sort?? 

Hvad siger du??

kh Jannie 

Anmeld

7. januar 2017

bøllen

heaven skriver:

Hej igen

sorry jeg ikke har svaret, har først set din besked nu?? Troede jeg havde fået krydset af i "følg tråd" - det har jeg så nu

jeg er meget interesseret, nu er det jo lang tid siden jeg skrev - så hvordan ser det ud med stof?? Jeg tænker jeg gerne vil bestille 6 par i 56/62 - 3 i noget mønsterværk og 3 dreng-ensfarvede i f.eks grøn, blå og sort?? 

Hvad siger du??

kh Jannie 

Hejsa

det er helt ok :-) jeg har desværre ikke så meget stof hjemme. Jeg har de 2 med mønster som ligger herinde , ensfarvet har jeg brun fløjl stof , tyrkis & sort isoli . 

Anmeld

7. januar 2017

bøllen

Hej igen

Hvad siger du??

kh Jannie 

Har disse 2 med mønster . Har en del stof med mønster men alm bomuldsstof . Det kan sagtens bruges :-) 

de 2 andre er Jersey stof.

Anmeld

7. januar 2017

Guldlok88

Vil gerne købe de her par  

Kan du lave et par som dem med stjernerne bare i "drengefarver"? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2017

bøllen

Guldlok88 skriver:

Vil gerne købe de her par  

Kan du lave et par som dem med stjernerne bare i "drengefarver"? 

Jeg har desværre ikke mere stof med stjerne  øv øv ellers kunne jeg nok . vil du købe de 2 andre ??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.