Til jer der føder ambulant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
2 svar
2 synes godt om
30. november 2016

Mo9ca

Jeg ved godt at jeg er lige vel forberedt. Jeg har termin 8/1 og har allerede pakket fødselstasken til mig og baby. Jeg har pakket en vamset cardigan med tilhørende bukser, en body, en uldhue, et par sokker, en uld køredragt og et par bleer til den lille. Til mig selv pakker jeg en ammetop, ammevenlig bluse, rummelige bukser, et par store trusser med plads til de der kæmpe bind og toiletsager. 

Hvad pakker I når I skal føde ambulant?

Mvh. M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2016

God-mor

Mo9ca skriver:

Jeg ved godt at jeg er lige vel forberedt. Jeg har termin 8/1 og har allerede pakket fødselstasken til mig og baby. Jeg har pakket en vamset cardigan med tilhørende bukser, en body, en uldhue, et par sokker, en uld køredragt og et par bleer til den lille. Til mig selv pakker jeg en ammetop, ammevenlig bluse, rummelige bukser, et par store trusser med plads til de der kæmpe bind og toiletsager. 

Hvad pakker I når I skal føde ambulant?

Mvh. M

Jeg pakker det samme, som hvis jeg skulle være indlagt 2 dage Man ved aldrig hvad der sker og derfor er det rart bare at have tingene med, de kan evt bare ligge i bilen, hvis man er i bil. Men hvis du fx mister meget blod, så bliver du ikke bare sent lige hjem. Pak til et par dage er mit råd

Anmeld Citér

30. november 2016

Mo9ca

God-mor skriver:

Jeg pakker det samme, som hvis jeg skulle være indlagt 2 dage Man ved aldrig hvad der sker og derfor er det rart bare at have tingene med, de kan evt bare ligge i bilen, hvis man er i bil. Men hvis du fx mister meget blod, så bliver du ikke bare sent lige hjem. Pak til et par dage er mit råd

Jeg tænker at ét ekstra sæt tøj til mig er nok. Jeg skifter ikke bluse og bukser hver dag. Til den lille har de jo også fødegangens tøj indtil vi tager hjem. Sidste gang havde vi nok i det ene sæt tøj til både mig og baby. Så det tænker jeg også må være nok denne gang. Og sidste gang skulle vi også lige overnatte på barselsgangen fordi han knirkede.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.