kan man købe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.464 visninger
14 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. november 2016

Anonym trådstarter

hej 

kan man købe hus . uden at ha udbetaling... det er noget kærestenyt og jeg snakker om og jeg mener med de nye regler er det ikke muligt længer. Men håber lidt jeg tager fejl. nogle som ved det. for når jeg Googleringer kommer der kun noget om 2015 /2014 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2016

Mum33

Det kan man godt. Det kommer an på jeres økonomi generelt og så ser de på hvordan I har brugt jeres penge de sidste par år.

Anmeld Citér

30. november 2016

linkon

Jeg er altså ret sikker på at med de nye regler skal man have 5% selv i udbetaling, så kan du få 15% i banklån og 80% i realkredit 

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

hej 

kan man købe hus . uden at ha udbetaling... det er noget kærestenyt og jeg snakker om og jeg mener med de nye regler er det ikke muligt længer. Men håber lidt jeg tager fejl. nogle som ved det. for når jeg Googleringer kommer der kun noget om 2015 /2014 

Vi leder akut, og jeg spurgte banken, hvad gør vi hvis vi finder noget før vi har til udbetaling, og der sagde hun, at så må vi finde en løsning, for reglerne siger jo at man skal have 5%.

Anmeld Citér

30. november 2016

God-mor

Anonym skriver:

hej 

Det kan man godt. Det hedder sig at det kan man ikke, men jeg har to veninder der indenfor det sidste halve år begge har købt hus uden form for udbetaling. Hvordan reglerne er blevet omgået ved jeg ikke, men banken kan omgås reglerne

Anmeld Citér

30. november 2016

Lf

Vi har lige gjort det her i oktober, så det kan man godt :-)

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym trådstarter

LiselotteF skriver:

Vi har lige gjort det her i oktober, så det kan man godt :-)

okay fedt hvad bank har i ? og hvordan gjorde i det. vi får tilsammen 32000 kr udbetalt hvermdr. efter skat 

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym

Det er vist noget med, at man kan omgås reglen ved at låne de fem procent. Jeg kan ikke lige huske helt præcist, hvordan det er, men man kan godt.

Min mand har i hvert fald undersøgt det, da vi gerne skulle have noget større om et års tid eller to...

Anmeld Citér

30. november 2016

Lunae

Ja, det kan man godt.

min mand og jeg købte hus i februar uden udbetaling.

For os kunne det lade sig gøre, fordi jeg stadig var studerende og derfor mente man, at vi ikke havde mulighed for at have sparet pengene op til udbetalingen.

Reglerne er dog sådan, at hvis man låner til hele udbetalingen, så skal de første 5 procent være afbetalt indenfor 3 år.

Anmeld Citér

30. november 2016

esioul

Anonym skriver:

hej 

Vi er igang med køb, og skal have ca. 130.000 selv til udbetaling  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.