baby på 7 mrd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. november 2016

brevkassen-37115

Hej alle mødre.

Har en søn på 7 mrd. 

vi vågner stadig mange gange om natten vi prøver og holde flaskerne ned på kun 1 flaske. men tit bliver det til 2. 

Hvor meget mad giver i om natten ?

og hvor mange timer sover jeres baby på 7 mrd om natten? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2016

Liv_86

brevkassen-37115 skriver:

Hej alle mødre.

Har en søn på 7 mrd. 

vi vågner stadig mange gange om natten vi prøver og holde flaskerne ned på kun 1 flaske. men tit bliver det til 2. 

Hvor meget mad giver i om natten ?

og hvor mange timer sover jeres baby på 7 mrd om natten? 

Da min datter var 7 mdr gik hun en når jeg gik i seng og så igen ved 4-5 tiden. 

Har du prøvet at tilbyde vand?

Anmeld Citér

30. november 2016

brevkassen-37115

jaa bruger jeg alle de andre gange han vågner 

har bare sat mig fast han kun skal ha på de tidspunkter ca..

Anmeld Citér

30. november 2016

anonym12

Da han var 7 mdr, spiste han ca hver 2-3 time hele natten. Sutten kunne ikke bruges.....kun mælk.

Nu er han 1 år og spiser ofte kun 1-2 gange om natten....hvis jeg altså kan finde sutten

Anmeld Citér

30. november 2016

Babilooo

min søn har stort set sovet fra 21-5/6 om morgenen uden mad fra han var tre, fire måneder. Jeg ville sørge for at lægge noget mad ind ved 20 tiden og så måske flaske kl 22.  Ellers har det været nok med sut her en gang imellem

Anmeld Citér

30. november 2016

brevkassen-37115

Smølfine123 skriver:

min søn har stort set sovet fra 21-5/6 om morgenen uden mad fra han var tre, fire måneder. Jeg ville sørge for at lægge noget mad ind ved 20 tiden og så måske flaske kl 22.  Ellers har det været nok med sut her en gang imellem

Ville også gerne ligge min søn senere.. men han tager en lille lur på en halv time ca kl 5 også er han død træt halv 8. Så har ingen ide om hvordan jeg skal holde ham til kl 21.

Anmeld Citér

30. november 2016

Babilooo

brevkassen-37115 skriver:

Ville også gerne ligge min søn senere.. men han tager en lille lur på en halv time ca kl 5 også er han død træt halv 8. Så har ingen ide om hvordan jeg skal holde ham til kl 21.

Han blev lagt før 21 ( 20 ish) men fik altid mad inden jeg selv gik i seng... nogen gang galt i halvsøvne.  

Anmeld Citér

1. december 2016

brevkassen-37115

Smølfine123 skriver:

Han blev lagt før 21 ( 20 ish) men fik altid mad inden jeg selv gik i seng... nogen gang galt i halvsøvne.  

okay må vi prøve 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.